English

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو:

بعضی خودروها تا ۲ میلیارد تومان ارزان شد

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی البرز گفت: طی روزهای اخیر شاهد ریزش 2 میلیارد تومانی بعضیئ خودروهای خارجی نیز بودیم.

بعضی خودروها تا 2 میلیارد تومان ارزان شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز؛ رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودروی استان البرز گفت: ریزش قیمت خودرو در روزهای اخیر بی سابقه بوده است.

حمید کریمی افزود: وقتی قیمت ها به صورت کاذب افزایش پیدا می کند، نه تنها مردم، بلکه نمایشگاه داران نیز ضرر می کنند.

وی در خصوص علت زیان ناشی از افزایش قیمت ها نیز گفت: بی ثباتی در بازار باعث می شود فروشنده منتظر روزهای بهتر باشد و از طرفی خریدار نیز چشم انتظار واقعی شدن قیمت هاست و از این رو شاهد بی رونقی بازار خودرو می شویم.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی البرز در ادامه گفت: این روند کاهشی عجیب به نظر نمی رسید، چرا که قیمت ها به صورت غیرواقعی و زبانی افزایش پیدا کرده بود؛ ولی بعید به نظر می رسد که قیمت خودرو به سالهای 96 و 97 بازگردد.

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف استان البرز در ادامه به کاهش چشمگیر قیمت برخی خودروها اشاره کرد و گفت: در بازار شاهد بودیم برخی خودروها یک، 1،5 و حتی 2میلیارد تومان افت قیمت داشتند که البته بیشترین کاهش قیمت مربوط به خودروهای خارجی می باشد.

حمید کریمی افزود: قطعا اگر خودروهایی که در گمرک خاک میخورند به دست مردم برسند، باز هم تغییرات قیمتی را شاهد خواهیم بود و این اتفاقات ناشی از نبود برخی برنامه ریزی ها در گذشته است.

وی گفت: باید برای افزایش کیفیت خودروی داخلی، دستگاه های مسئول برنامه ریزی درستی انجام دهند و در کنار آن اعمال صحیح مدیریت خودرو های وارداتی نیز می تواند به بی ثباتی هایی که هر چند سال یکبار در قیمت خودرو شاهد آن هستیم، پایان دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه