English

برگزیدگان جشنواره شهید رجایی آذربایجان شرقی معرفی شدند

در اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی آذربایجان شرقی، دستگاه های اجرایی برتر استان معرفی شدند.

 برگزیدگان جشنواره شهید رجایی آذربایجان شرقی معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی،مراسم تجلیل از دستگاه‌های برتر  بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان آذربایجان شرقی با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

بر اساس اعلام سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ، در محور مربوط به گروه بندی اعلامی سازمان اداری و استخدامی کشور ادارات کل «ورزش و جوانان»، «امور مالیاتی»، «اقتصادی و دارایی» و «بهزیستی» و شرکت «آب منطقه ای» به عنوان دستگاه برتر انتخاب شدند.

در محور مربوط به دستگاه های اجرایی دارای خدمات برتر سازمان « جهاد کشاورزی »، ادارات کل «بیمه سلامت»، «راهداری و حمل و نقل جاده ای»، «تبلیغات اسلامی»، «میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی» و «کمیته امداد امام خمینی(ره)»، شرکت های «توزیع برق آذربایجان» و «پالایش نفت تبریز» و «دانشگاه علوم پزشکی تبریز» دستگاه برتر اجرایی شناخته شدند.

«اداره کل دامپزشکی» و «شرکت آب و فاضلاب استان» هم عنوان دستگاه برتر مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی و «اداره کل اوقاف و امور خیریه» استان نیز عنوان دستگاه برتر در بیشترین رشد مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی این دوره جشنواره را به خود اختصاص دادند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی در این مراسم، از شروع روند صعودی شاخص های کلان اقتصادی استان بعد از حدود 20 سال روند نزولی خبر داد.

فرشکاران تصریح کرد: با تلاش دستگاه های اجرایی و خروج آنها از حالت های روندی و سکون گذشته در طول یک سال گذشته توفیقاتی در خصوص افزایش تولید ناخالص داخلی استان به دست آورده ایم.

وی گفت: سعی خواهیم کرد با هماهنگی بخش خصوصی و عمومی، برنامه های عملیاتی توسعه استان را منطبق با آمایش سرزمین تدوین کرده و شاهد رشدهای بالاتری باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه