English

مدیرکل راهداری جاده‌ای کرمانشاه خبر داد:

ترانزیت بیش از یک میلیون و ۴۶۰ تن کالا از مرزهای قصرشیرین طی سال جاری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: یک میلیون و ۴۶۰ هزار و ۴۵۹ تن کالا از ابتدای سال‌جاری تاکنون از پایانه مرزی پرویزخان در شهرستان قصرشیرین ترانزیت و صادر شد.

ترانزیت بیش از یک میلیون و ۴۶۰ تن کالا از مرزهای قصرشیرین طی سال جاری

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در خصوص ترانزیت کالا از پایانه های مرزی شهرستان قصرشیرین ابراز داشت: علاوه بر ارزش تنی کالاهای خارج شده از مرزهای قصرشیرین، امسال تاکنون ۳۷ هزار و ۷۸۳ کامیون ایرانی و ۳۸ هزار و ۸۳۷ کامیون خارجی از مرز پرویزخان تردد داشته‌اند.

وی اظهار داشت: همچنین ترانزیت ورودی حامل کالا ۵۵۶ هزار و ۳۳ تن، آمار خروجی حامل کالا ۸۲ هزار و ۶۹۰ تن و ورودی حامل کالا ۲۷۰ هزار و ۴۸۲ تن بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در ادامه گفت: میزان بارگیری کالا از مرزپرویزخان به داخل کشور ۵۴۹ هزار و ۶۶۱ تن کالا بوده و ترانزیت خروجی حامل کالا ۸۲ هزار و ۶۹۰ تن است.

کرمی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون میزان میزان صادرات از پایانه مرزی سومار ۹۱۳ هزار تن بوده که نسبت به سال گذشته افزایش ۶۰۶ درصدی داشته است.

وی تصریح کرد: همچنین در پایانه مرزی شیخ صله ثلاث باباجانی ۵۲۲ هزار تن کالا و پایانه مرزی شوشمی پاوه نیز ۲۰۲ هزار تن کالا شامل کاشی و سرامیک، میلگرد، محصولات پلاستیکی و میوه و تره بار از ابتدای امسال تاکنون به عراق صادر شده است.

وی گفت: میزان صادرات از پایانه مرزی خسروی نیز ۹۷۲ هزار تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵۰ درصد رشد داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه