English

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد؛

لزوم هم افزایی و هماهنگی دستگاه‌های شهری برای بودجه سال ۱۴۰۲

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان بر لزوم هم افزایی و هماهنگی دستگاه‌های شهری برای بودجه سال آینده تاکید کرد.

لزوم هم افزایی و هماهنگی دستگاه‌های شهری برای بودجه سال 1402

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سیدامیر سامع در نطق خود در پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به نظر می‌رسد که اگر در حوزه اشتراک آمار و اطلاعات و هماهنگی در پروژه‌های موجود و تعریف پروژه‌های آینده با اطلاع از برنامه‌های دستگاه‌های شهری انجام شود، می‌توانیم شاهد هم افزایی و هماهنگی بین دستگاهی باشیم و پیشنهاد می شود که شهرداری دبیرخانه‌ای را در این زمینه داشته باشد.

وی اظهار داشت: ضمن تشکر از پروژه های فعال در شهر همانند پروژه رینگ چهار، خط دو مترو و خرید اتوبوس که امید داریم با قدرت بیشتری این پروژه ها دنبال شود، 10 پروژه بزرگ از جمله بوستان مشاهیر، پردیس فرهنگ، بوستان خانواده، موزه بزرگ اصفهان و چندین پروژه فرهنگی شهری دیگر برنامه ریزی شده بود که اکنون در مرحله طراحی و برنامه ریزی این پروژه ها قدرت و قوت لازم را برای شروع عمیلات اجرایی ندارد.

این مقام مسئول افزود: برنامه ریزی زمانی لازم برای برخی از این پروژه ها تعیین شده اما هنوز شرایط برای اجرای این پروژه ها هنوز فراهم نیست که همه فعال در شهر داشته باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به شروع فرایند بودجه 1402 بیان کرد: موضوع آمار و اطلاعات، تحلیل محلی، منطقه ای و شهری به صورت کامل مشخص نیست و لازم است آمار و اطلاعات برای فرایند بودجه 1402 تکمیل شود.

وی با اشاره به برنامه شهرداری اصفهان برای اجرای پروژه های بزرگ شهری در سال آینده بیان کرد: لازم است که از هم اکنون برنامه ریزی لازم و اطلاعات پروژه‌ها در شورای سیاست‌گذاری پروژه‌های مطرح و در سطح مناطق و معاونت‌ها از هم اکنون نیازسنجی لازم در بخش های مختلف شهرداری انجام شود.

سامع با اشاره به لزوم هم افزایی و هماهنگی دستگاه های شهری برای بودجه سال آینده گفت: به نظر می‌رسد که اگر در حوزه اشتراک آمار و اطلاعات و هماهنگی در پروژه‌های موجود و تعریف پروژه‌های آینده با اطلاع از برنامه‌های دستگاه‌های شهری انجام شود، می‌توانیم شاهد هم افزایی و هماهنگی بین دستگاهی باشیم و پیشنهاد می شود که شهرداری دبیرخانه‌ای را در این زمینه داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه