English

معاون مالی اقتصادی شهرداری اصفهان خبر داد:

تحقق ۶۱ درصدی بودجه ۹۹ شهرداری اصفهان

معاون مالی اقتصادی شهرداری اصفهان ازتحقق 61 درصدی بودجه 99 شهرداری اصفهان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

تحقق 61 درصدی بودجه 99 شهرداری اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مرتضی طهرانی در دومین نشست فصلی مدیران شهرداری اصفهان با اشاره به بودجه سال 99 بیان کرد: نسبت به سال نخست ورود این دوره مدیریت شهری ، حدود 70 تا 80 افزایش بودجه داشته ایم که رشد خوبی بوده و قابل دفاع است، هم اکنون متوسط تحقق بودجه مناطق 83 درصد است و برخی مناطق نیز 100 درصد بودجه خود را محقق کرده اند و تا این لحظه از بودجه 6 هزار میلیاردتومانی شهرداری به طور میانگین حدود 61درصد کل بودجه محقق شده است.

وی تاکید کرد: در دوسال گذشته تصمیم خوبی مبنی بر ایجاد خزانه داری در شهرداری اصفهان گرفته شد که کار تعادل بخشی میان هزینه ها و درآمدها را انجام می دهد، این مکانیزم خزانه در پیش بردن بسیاری از پروژه های عمرانی کمک کرده است.

این مقام مسئول با مقایسه عملکردی 5 ماهه تحقق بودجه شهرداری چند کلانشهر، گفت: اصفهان در این زمینه نسبت به کل کشور در جایگاه نخست قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه پرداخت حقوق ها جزو اولویت های درجه یک است، اضافه کرد: حتی شرکت ها و سازمان هایی که بخشی یا کل درآمد خود را نیز به دلیل کرونا از دست داده اند پرداختی های حقوق کارکنان آنها انجام شده است.

معاون مالی اقتصادی شهرداری اصفهان گفت: کار در فضای تورمی امروز جامعه بسیار مشکل است اما با تلاش مدیران و کارگران و کارمندان شهرداری می توان از این مسیرهای سخت عبور کرد.

صرفه جویی 160 میلیارد تومانی در هزینه های غیرضروری شهرداری

مرتضی طهرانی با بیان اینکه رقم خوردن اتفاقات خوب در شهرداری مرهون تلاش مدیران شهرداری و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان است، اظهار کرد: کار در فضای بحرانی اقتصادی کشور بسیار سخت و متفاوت با شرایط عادی است و کار مدیریت شهری در چنین فضایی که کشور در حال جنگ اقتصادی است جای تحسین و خسته نباشید مضاعف دارد.

وی با بیان اینکه بودجه امسال شهرداری نسبت به سایر کلانشهرهای کشور بودجه ای متهورانه بود، تصریح کرد: در چنین فضای اقتصادی برنامه ای تدوین شد و به توفیقاتی دست پیدا کردیم،‌ تحقق 96 درصدی بودجه  4 هزار میلیارد تومانی سال گذشته شهرداری، اتفاق بسیار قابل توجهی است. ‌در سال 98، 1800 میلیارد تومان بودجه جاری و عمرانی بود که اگر به این عدد پیش پرداخت های عمرانی هم اضافه شود 79 درصد بودجه عمرانی محقق شده است که در طول تاریخ بعد از انقلاب شهرداری بی نظیر است.

 این مقام مسئولمیزان صرفه جویی در هزینه های جاری سال 97 را 20 درصد معادل 160 میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: صرفه جویی به معنای ندادن حقوق ها یا تعهدات نیست بلکه در بسیاری از هزینه های غیرضروری صرفه جویی شده است. با وجود این صرفه جویی تمامی پرداختی ها و تعهداتمان انجام شد.

معاون مالی اقتصادی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه این میزان صرفه جویی چیزی معادل ساخت یک پل شهید سلیمانی است، افزود: این نشان می دهد با ایجاد انضباط مالی می توان پلی مانند تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی احداث کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه