English

پورمحمد شریعتی نیا خبر داد:

تحقق ۳۱ درصدی بودجه ۱۴۰۰ شهرداری اصفهان تا پایان تیرماه

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان از تحقق ۳۱ درصدی بودجه ۱۴۰۰ شهرداری اصفهان تا پایان تیرماه خبر داد.

تحقق ۳۱ درصدی بودجه ۱۴۰۰ شهرداری اصفهان تا پایان تیرماه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، پورمحمد شریعتی نیا در یکصد و سومین برنامه افتتاحیه های شهرداری اصفهان ضمن تشکر از شهردار و مدیر منطقه 7 شهرداری اصفهان، معاونین و مدیران شهرداری، اظهار کرد: در این دوره مدیریت شهری کارهای زیربنایی به دور از اقدامات پوپولیستی که می تواند آینده شهر را تضمین کند انجام شد.

وی تصریح کرد: طی چهار سال گذشته و در دوره شورای پنجم بودجه 1700 میلیارد تومانی سال 96 را بدون اینکه فشاری به مردم وارد شود هم اکنون با 9 هزار و 500 میلیارد تومان بدون بدهی های آنچنانی تحویل دوره بعد می دهیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: در 31 تیر 1400، 31 درصد بودجه محقق شده است و این باعث افتخار است که این مقدار با تقویم بودجه هماهنگ بوده و برخی مناطق از این هم جلوتر است. سعی کردیم در این دوره از خام فروشی پرهیز و زمین ها با ارزش افزوده بالا فروخته شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یکی از دلایل موفقیت شهردار اصفهان کمک گرفتن از بخش خصوصی بود امیدوارم مدیریت بعدی شهر اصفهان نیز از این موضوع بهره لازم را برای شهر اصفهان ببرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه