English

حجت‌الاسلام مهروی پور مطرح کرد:

عدالت محوری؛ اولویت بودجه سال آینده شهرداری اصفهان

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بررسی بودجه ۱۳ هزار میلیاردی شهرداری اصفهان در حال انجام است که در این راستا اصلاحاتی انجام و بر عدالت‌محوری میان محلات تأکید شده است.

عدالت محوری؛ اولویت بودجه سال آینده شهرداری اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام مهروی پور در بازدید از منطقه دو شهرداری اصفهان ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: برگزاری جشن‌های متعدد به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در دل محلات شهر اصفهان از تأکیدات متولیان امر در مدیریت شهری بوده و شهرداری منطقه دو نیز بر این مهم اهتمام ورزیده است.

وی افزود: شورای اسلامی شهر اصفهان در دوره ششم، از همان ابتدای آغاز به کار خود بر موضوع عدالت محوری در بین محلات و مناطق تأکید داشت و همواره اعضای شورای شهر بر عدم تفاوت و تمایز میان مناطق شهرداری توجه داشتند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: بررسی بودجه ۱۳ هزارمیلیاردی شهرداری اصفهان در حال انجام است که در همین راستا اصلاحاتی انجام و بر عدالت محوری میان محلات تأکید شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید به مناطق کمتر برخوردار و کمبودهای آن‌ها توجه شود، ادامه داد: همه شهروندان در یک شهر اسلامی با یکدیگر یکسان هستند که امیدوارم این کار به‌خوبی انجام شود.

حجت‌الاسلام مهروی پور گفت: همچنین پیشنهادهایی برای بودجه محله محوری ارائه‌شده است تا کمبودهای مناطق و محلات جبران شود؛ ما نیز به سهم خود سعی داشتیم اقدامات لازم را انجام دهیم تا مردم از خدمت‌رسانی بیشتر راضی شوند.

وی با تاکید بر اینکه در محلات منطقه دو شهرداری باید یک پایگاه ورزشی مناسب و استاندارد برای جوانان ایجاد شود، اظهار کرد: هر چه تعداد محیط‌های ورزشی و افراد ورزشکار در محلات زیاد شود، کمتر شاهد آسیب‌های اجتماعی در مناطق و محلات خواهیم بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان بابیان اینکه احداث ورزشگاه در مجاورت مسجد اقدامی پسندیده است، افزود: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید تلاش کرد زیرا نگاه ما به سمت فرهنگسراهای مسجد محور است و امیدوارم در منطقه دو شهرداری به موضوع فرهنگسراهای مسجد محور نیز توجه بیشتری شود تا در آینده شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه