English

جهاد کشاورزی هرمزگان، دستگاه برتر در گروه تولیدی و خدماتی

در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی هرمزگان، سازمان جهاد کشاورزی استان به‌عنوان دستگاه برتر در حوزه شاخص‌های عمومی و اختصاصی در گروه تولیدی و خدماتی معرفی شد.

جهاد کشاورزی هرمزگان، دستگاه برتر در گروه تولیدی و خدماتی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان به‌منظور ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال 1401 در سالن اجتماعات شرکت گاز در بندرعباس برگزار شد.

در این مراسم و در حضور استاندار هرمزگان، نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی از عباس مویدی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان به‌عنوان مدیر دستگاه‌ برتر در شاخص‌های عمومی و اختصاصی در گروه تولیدی و خدماتی تقدیر به عمل آمد.

شایان‌ذکر است جشنواره شهید رجایی با هدف شناسایی و قدردانی از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران اسلامی ‌و ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف از طریق تقدیر و تشویق آن‌ها برگزار می‌شود و ارتقای کارآمدی، بهره‌وری، پاسخگویی و شفافیت عملکرد دستگاه‌های اجرایی، آگاهی مردم از وضعیت عملکرد دستگاه‌ها و درنتیجه افزایش اعتماد عمومی و غیره برخی از اهداف برگزاری جشنواره شهید رجایی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه