English

در ارزیابی شاخص‌های مسئولیت‌های اجتماعی؛

درخشش شرکت پالایش نفت بندرعباس در جشنواره شهید رجایی

شرکت پالایش نفت بندرعباس موفق به کسب رتبه برتر در ارزیابی شاخص‌های مسئولیت‌های اجتماعی در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان، شد.

درخشش شرکت پالایش نفت بندرعباس در جشنواره شهید رجایی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان عملکرد دستگاه های اجرایی در شاخص های اختصاصی و عمومی ارزیابی شد که شرکت پالایش نفت بندرعباس در ارزیابی شاخص‌های مسئولیت‌های اجتماعی به ویژه در بخشهای سلامت و ورزش به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

همچنین در بخش مدیران نمونه این جشنواره نیز «محمد صادقی» رئیس هیئت مدیره و «هاشم نامور» مدیر عامل شرکت پالایش نفت بندرعباس، در بخش تعهد به مسئولیت های اجتماعی و به دلیل مشارکت در پروژه های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، درمانی و ارتقاء و بهبود کیفیت زیستی در استان و افزایش تاثیرات منطقه‌ای به عنوان مدیران نمونه معرفی و از سوی آقای فریدون همتی استاندار هرمزگان لوح تقدیر دریافت کردند.

اقدامات مقابله با کرونا از جمله اهداء ۱۰۰ میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، تامین و اهداء بسته های معیشتی به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا، تامین تبلت برای دانش آموزان به ارزش ۱۲ میلیارد ریال، ساخت اتوبان تازیان به بندرعباس به طول ۲۰ کیلومتر، ساخت دیوار سرعت صخره نوردی و اهداء به هیئت کوهنوردی استان هرمزگان، ساخت مجموعه ورزشی و ساختمان دهیاری روستای بارغین و مشارکت در برگزاری مراسم ملی و مذهبی در استان و همکاری در جهت ساخت و تجهیز مساجد در بندرعباس و روستاهای اطراف، بخشی از اقدامات شرکت پالایش نفت بندرعباس در راستای اهداف مسئولیت های اجتماعی در یک سال اخیر است.

پالایشگاه نفت بندرعباس

صالح دریانورد دبیر جشنواره شهید رجایی هرمزگان در این مراسم گفت: نفت بندرعباس، فولاد بندرعباس و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در ارزیابی شاخص‌های مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه‌های سلامت، ورزش، اقتصاد و … به عنوان دستگاه‌های برتر انتخاب شدند.

گفتنی است؛ بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان شامگاه شنبه در سالن شرکت گاز هرمزگان  با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، فریدون همتی استاندار و جمعی از مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه