English

از انتقال مدیریت نیروگاه برق بندرعباس به تهران جلوگیری شود

امام جمعه بندرعباس از وزیر نیرو خواست تا از انتقال مدیریت نیروگاه برق بندرعباس به تهران جلوگیری شود.

از انتقال مدیریت نیروگاه برق بندرعباس به تهران جلوگیری شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه در سال 1388 فتنه گران با هدف براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارزش های انقلاب اسلامی ایران توهین کردند افزود: اما درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت مردم توطئه های آن ها را خنثی کرد.
وی فتنه گران را انسان های فریب خورده ای دانست که به ابزاری در دست گروه های ضد انقلاب در خارج از کشور تبدیل شده بودند.
امام جمعه بندرعباس با اشاره به 13 دی و سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی یک مکتب برای ایجاد تمدن اسلامی بود.
وی افزود: اکنون با شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و الگو قرار گرفتن او برای انسان های آزادی خواه، دشمنان ایران اسلامی به خوبی متوجه شدند که منافع شوم آن ها بیشتر از گذشته به خطر افتاده است.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اشاره به اهمیت امنیت غذایی گفت: خودکفایی در تامین غذا و امنیت غذایی اصلی مهم برای بقا پیشرفت و ماندگاری است.
وی با اشاره به ظرفیت های هرمزگان در صنعت و کشاورزی افزود: متاسفانه در سال های گذشته نتوانستیم از ظرفیت های بی نظیر هرمزگان برای ایجاد امنیت غذایی به درستی استفاده کنیم.
امام جمعه بندرعباس با اشاره به مشکلات هرساله کشاورزان هرمزگانی برای فروش محصولات گفت: برای استفاده از ظرفیت های کشاورزی، از مسئولان جهاد کشاورزی هرمزگان می خواهیم دست دلال ها را کوتاه و با تنوع دادن به تولید محصولات کشاورزی زمینه را برای تامین امنیت غذایی فراهم کنند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در بخش دیگری از سخنان خود از وزیر نیرو خواست که از انتقال مدیریت نیروگاه برق بندرعباس به تهران جلوگیری کند.
وی با اشاره به تلاش برخی از مسئولان در دولت قبل و دولت جدید برای انتقال مدیریت نیروگاه برق بندرعباس به تهران گفت: نیروگاه برق بندرعباس بیش از 40 سال است که در این استان است و برخی از افراد میخواهند هرمزگانی ها را از همین مالیات اندکی که نیروگاه برق بندرعباس به هرمزگان پرداخت می کند محروم کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه