English

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده تاکید کرد؛

لزوم نقد منصفانه و پاسخ‌گویی مدیران استانی

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: نهضت مطالبه گری آغاز شده است و باید با نقد منصفانه و پاسخگویی مسئولان در استان ادامه یابد.

لزوم نقد منصفانه و پاسخ‌گویی مدیران استانی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نمازجمعه بندرعباس با اشاره با مذاکرات گروه دیپلماسی ایران افزود: غربی‌ها بدانند دیگر زمان تهدید، تطمیع و جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران گذشته است.
وی با بیان اینکه غربی‌ها باید به قرارداد قبلی پایبند باشند و به آن عمل کنند افزود: اقتصاد ما با مقاوم سازی مستحکم‌تر می‌شود.
امام جمعه بندرعباس با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: زینب کبری (س) توانستند واقعه عاشورا را در تاریخ ماندگار کنند و خورشید وجود مبارکشان در ظلمت و تاریکی‌های دوران اسارت طلوع کرد.
وی با اشاره به اینکه فداکاری و ایثار پرستاران در دوران کرونا بسیار ارزشمند است افزود: زنان در کشور ما هم با الگوگیری از ایشان نقش مهمی در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و فعالیت‌های اجتماعی بر عهده دارند و پرستاران با شخصیت والای خود در این دوران از جان خود گذشتند، اما عرصه خدمتگذاری به مردم را رها نکردند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده به هفته پژوهش نیز اشاره کرد و افزود: دستاورد‌های علمی کشور که در دنیا هم در درجات بالا قرار دارد، مرهون پژوهش‌های کاربردی است.
وی با بیان اینکه  نهضت مطالبه گری که آغاز شده است باید با نقد منصفانه و پاسخگویی مسئولان در استان ادامه یابد گفت: این نهضت موجب می‌شود رابطه مردم و مسئولان بیشتر شود و اطمینان و اعتماد مردم در جامعه افزایش یابد.
امام جمعه بندرعباس عنوان کرد: باید شرایطی ایجاد شود تا مردم مشکلات و نظرات خود را مطرح و بخشی از اقدام و فعالیت‌های مسئولان نیز گفته شود.
نماینده، ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به بازدید از بخش بیکاه شهرستان رودان افزود: ساخت دوباره راه ارتباطی دو شهرستان رودان به میناب به طول ۲۰ کیلومتر، کمبود امکانات پزشکی و درمانی، ماشین جمع آوری زباله و اجرا نشدن طرح هادی در برخی از روستا‌های این بخش، مشکلاتی است که مردم این منطقه با آن روبرو هستند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در پایان گفت: مشکلات موجود برای حل و بررسی به مسئولان منتقل می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی