English

۹ طرح اقتصادی و عمرانی همزمان با هفته دولت در کاشان افتتاح و کلنگ زنی شد

درگرامیداشت هفته دولت ، طرح های اقتصادی ، عمرانی و خدماتی شهرستان کاشان به بهره برداری رسید که این طرح ها با حضور فرماندار و دیگر مسئولان افتتاح شد.

9 طرح اقتصادی و عمرانی همزمان با هفته دولت در کاشان افتتاح و کلنگ زنی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمد شریف زارعی فرماندار ویژه  کاشان گفت: بالغ بر یک هزار و ۲۰۰میلیارد ریال پروژه خدماتی عمرانی و اقتصادی همزمان با هفته دولت در شهرستان کاشان افتتاح و اجرایی شد . 

وی افزود: این تعداد پروژه زمینه اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ۴۰نفر را فراهم کرده است.

 فرماندار کاشان بیان کرد: افتتاح  مسجد امیرالمومنین، روشنایی  نقطه حادثه خیز،  گلنک زنی تقاطع  آسفالت معابر بهره برداری از بوستان وطرح آبیاری تجمیعی  ازجمله این پروژه‌ها است.

وی گفت افزایش راندمان ابیاری  بهره وری صرفه جویی ۶۰ هزار متر مکعبی با ۴۸۵۰ متر لوله از جمله مزایای این طرح ابیاری است

این مقام مسئول همچنین عنوان کرد: این تعداد پروژه زمینه اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ۴۰ نفر را فراهم آورده است.

زارعی در جمع اهالی روستاهای بخش مرکزی اظهار داشت: دستگاه هایی در جمهوری اسلامی برتر هستند که خدمت رسانی به مردم را علاوه بر وظیفه قانونی، رسالتی انسانی و عبادت الهی بشمارند.

فرماندار کاشان با بیان این که بزرگداشت هفته دولت به منزله تکریم خادمان مردم در قوه مجریه است که وظیفه خود را خدمت رسانی در  اقصا نقاط و به آحاد مردم می دانند، اظهار داشت: کارمندان و دستگاه های اجرایی خدمات بسیار ارزشمندی را در سطح  شهرستان به مردم ارائه کرده اند.

 بهره برداری از چند طرح توسعه در روستاهای بخش مرکزی

در ششمین روز از هفته دولت تعدادی از پروژه های عمرانی در روستاهای تتماج، شجاع آباد، شوراب و سن سن در بخش مرکزی را بهره برداری و کلنگ زنی کردند.

محمدشریف زارعی ساماندهی رودخانه روستای تتماج با مشارکت مردم و کمک دهیاری به مبلغ یک میلیارد تومان را یادآور شد و اظهار کرد: بهره برداری آسفالت معابر این روستا به مساحت 5 هزار متر مربع یکی دیگر از دستاوردهای دهیاری در راستای افزایش رفاه و رضایتمندی مردم صورت گرفته است.

فرماندار ویژه کاشان تصریح کرد: زیرسازی و آسفالت معابر شجاع آباد یکی دیگر از ده‌ها پروژه های افتتاح شده هفته دولت است که برای 5 هزار متر مربع آسفالت، 500 میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

زارعی با بیان اینکه پروژه بهسازی قنوات روستای شجاع آباد با اعتبار 850 میلیون تومانی با مشارکت جهاد کشاورزی و با هدف زنده نگه داشتن روستا انجام شده است، خاطر نشان کرد: بهره برداری از بوستان محلی شبه روستای شوراب با اعتبار 300 میلیون تومان، نیز یکی دیگر طرح هایی است که به منظور پایداری روستاها انجام می شود.

وی بیان داشت: اجرای طرح آبیاری نوین تجمیعی مزرعه بدیع آباد سن سن که با هدف افزایش بهره وری آبیاری و صرفه جویی در منابع آب راه اندازی شد، با اعتبار 850 میلیون تومانی دولت و 250 میلیون تومان خودیاری مردم صورت پذیرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه