English

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام خبر داد؛

اجرای عملیات آسفالت در ۶۰ روستای استان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: به‌منظور گسترش خدمات در روستاها از شهریور سال گذشته تا کنون عملیات آسفالت معابر ۶۰ روستای استان انجام‌شده است.

اجرای عملیات آسفالت در ۶۰ روستای استان

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، حبیب‌الله محبی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با گرامی‌داشت هفته دولت اظهار داشت: بنیاد مسکن استان به‌منظور توزیع عادلانه خدمات در سطح روستاها اجرای طرح‌ هادی و همچنین آسفالت معابر را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار داده‌است.

مدیرکل بنیاد مسکن با بیان این‌که پس از بروز سیل در سال ۹۸ دولت سعی کرده به ایمن‌سازی روستاها نیز توجه ویژه‌ای داشته باشد خاطرنشان کرد: تا کنون ۴۰ میلیارد تومان برای ایمن‌سازی روستاها تخصیص پیدا کرده‌است و قطعا در سال‌های آینده نیز اعتباراتی جهت تحقق این مهم در نظر گرفته می‌شود.

محبی در ادامه با اشاره به این‌که روستاهای بالای بیست خانوار جزو تعهدات بنیاد مسکن قرار می‌گیرند اضافه کرد: در سال گذشته اعتبارات بی‌سابقه از منابع ملی و از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت بالغ‌بر ۵۰ میلیارد تومان برای توسعه مناطق روستایی در نظر گرفته شد که این مبلغ در سال جاری به ۷۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده‌است.

این مسئول در ادامه افزود: طی سال گذشته معابر شصت روستایی استان آسفالت شده‌است که یکی از اقدامات بی‌سابقه‌ در روستاها محسوب می‌شود. 

مدیرکل بنیاد مسکن استان ادامه داد: طی یک‌سال گذشته ۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن روستایی در دستور کار قرار گرفته‌است که ۲ هزار و ۸۱۴ واحد از این تعداد در هفته دولت به بهره‌برداری رسیده‌است.

وی همچنین به افزایش وام مسکن روستایی به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان اشاره کرد و گفت: در صورت ابلاغ به بانک‌ها این تسهیلات به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

محبی در پایان با بیان این‌که تمامی پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی در سطح استان به بنیاد مسکن محول شده افزود: حدود ۱ هزار و ۵۴۵ واحد طرح ملی مسکن در استان وجود دارد که ۹۶ درصد این تعداد توسط بنیاد مسکن ساخته می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه