English

افتتاح همزمان ۶۵۰ واحد مسکونی با حضور فرماندار رشت

با حضور فرماندار رشت و در آخرین روز از هفته گرامیداشت دولت، بهره برداری از 650 واحد مسکونی روستایی و مسکن مهر، با اعتباری افزون بر ۱۸۸ میلیارد تومان آغاز گردید.

افتتاح همزمان ۶۵۰ واحد مسکونی با حضور فرماندار رشت

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، حمیدرضا امام پناهی فرماندار رشت در آخرین روز از هفته دولت و در مراسم آغاز بهره‌برداری متمرکز از ۶۵۰ واحد مسکونی روستایی و مسکن مهر در محل شهرک مسکن مهر رشت که با حضور مدیران کل بنیاد مسکن و راه و شهرسازی به انجام رسید، ضمن بیان خسته نباشید به تمامی مسئولین و دست اندرکاران بابت خدمات صورت گرفته، بیان کرد: یکی از جلوه‌های عدالت اجتماعی، تامین مقرون به صرفه مسکن با کیفیت برای عموم مردم بوده و دولت مردمی ایران قوی مصمم به ایجاد تحول در این حوزه می‌باشد.

 فرماندار رشت در مراسم آغاز بهره برداری همزمان از 650 واحد مسکونی، شامل بهسازی ۳۶۲ واحد مسکن روستایی و ۲۸۸ واحد مسکن مهر که با صرف هزینه ۱۸۸ میلیارد و 640 میلیون تومان اجرایی شده است، اظهار کرد: تحقق اهداف دولت برای تحول در حوزه مسکن منوط به استفاده درست از تمامی ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود میباشد.

وی نقش سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و تعاونی های انبوه سازی در حل معضل مسکن را مهم ارزیابی و خواستار حمایت همه دستگاه‌ها در این زمینه شد.

 امام پناهی با اظهار این مطلب که با اعتماد به توانمندی های موجود، سرعت عمل مطابق با برنامه ریزی ها و باور به حضور در میدان عمل؛ تحقق وعده دولت در ساخت سالیانه یک میلیون واحد، دست یافتنی خواهد بود، گفت: امیدواریم روزی فرا برسد که دیگر مسئله‌ای به نام مسکن مطرح نباشد.

 وی افزود: با تحرک در حوزه ساخت و ساز؛ بسیاری از صنایع، فعالیت‌های وابسته و مشاغل مرتبط، دوران رونق و اشتغالزایی را تجربه خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه