English

محمد اهلی خبر داد؛

اجرای بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهرک های صنعتی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: در سال گذشته بیش از 110 میلیارد تومان پروژه های عمرانی در شهرک های صنعتی اردبیل اجرا شده است.

اجرای بیش از 110 میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهرک های صنعتی اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد اهلی ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل ضمن گرامیداشت هفته دولت میزان پروژه های اجرا شده در سال 1400 را چیزی در حدود 110 میلیارد تومان برشمرد و گفت: از تمام امکانات و ظرفیت های ممکن استفاده خواهیم کرد تا امکان توسعه و اشتغال بیش از پیش استان اردبیل فراهم شود.

وی افزود: ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم کردن زمینه حضور سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی، یکی از دغدغه‌های اصلی این شرکت است تا با تجهیز و تکمیل پروژه‌ها، در جهت کمک به صنعتگران و توسعه صنعتی استان عمل کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل می گوید: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت سیزدهم، توجه ویژه ای به توسعه شهرک های صنعتی شده است به نحوی که پس از سفر مقام ریاست جمهوری به استان اردبیل، شاهد تخصیص اعتبارات مناسب برای زیرساخت های شهرک های صنعتی و واحدهای تولیدی هستیم.

اهلی گفت: اجرای پست برق، پروژه مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب و تکمیل ساختمان فناوری کسب و کار در شهرک صنعتی اردبیل2، از جمله مصوبات ارزشمند سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل بود که خوشبختانه با تخصیص اعتبارات سال 1400 ، شاهد پیشرفت بسیار خوب پروژه های عمرانی در شهرک های صنعتی هستیم.

وی ادامه داد: از جمله پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت، پروژه ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی گرمی، اجرای مخازن منبع زمینی و هوایی آب و زیرسازی و آسفالت معابر ناحیه صنعتی نیر با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل پیشرفت فیزیکی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب و ساختمان فناوری کسب و کار شهرک صنعتی اردبیل2 را بالای 90 درصد عنوان کرد و گفت: با توجه به پیشرفت فیزیکی بالای این پروژه ها که چیزی در حدود 70 میلیارد تومان هزینه در برخواهد داشت، به زودی شاهد افتتاح این دو پروژه مهم نیز خواهیم بود تا ظرفیت خدمت رسانی به واحدهای تولیدی افزایش یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه