English

محمد اهلی:

زمینه اشتغال زندانیان در اردبیل فراهم می شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: به منظور فراهم کردن زمینه اشتغال زندانیان و خانواده آنان،شهرک‌های صنعتی استان با اداره کل زندان ها همکاری می کند.

زمینه اشتغال زندانیان در اردبیل فراهم می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد اهلی ، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در خصوص این تفاهم نامه گفت: بر اساس تفاهم نامه فیمابین شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل با اداره کل زندان ها که به امضاء مدیران دو دستگاه رسید، طرفین در خصوص توانمندسازی اشتغال زندانیان و آماده سازی آنان برای ورود به فضای کسب و کار، با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

وی افزود: از جمله برنامه های حمایتی که توسط این شرکت به سرمایه گذاران ارائه می شود بحث آموزش شاغلین واحدهای تولیدی است که از این ظرفیت مهم برای آموزش و توانمند سازی زندانیان نیز استفاده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل ادامه داد: واحدهای تولیدی وجود دارند که با فراهم کردن اشتغال زندانیان و خانواده آنان، موجب درآمدزایی و ارتزاق این قشر از جامعه شده اند که تلاش خواهد شد با نیازسنجی و شناسایی واحدهای داوطلب و با استفاده از ظرفیت کارآفرینان و صاحبان واحدهای صنعتی، زندانیان واجد شرایط توسط این واحدهای تولیدی مشغول به کار شوند.

اهلی با بیان اینکه زندانیان بخشی از مردم جامعه هستند که آگاهانه یا ناآگاهانه در این مسیر قرار گرفته‌اند گفت: برای فراهم کردن مراحل رشد و اصلاح این افراد باید تلاش کنیم تا با مهیا کردن اشتغال و کار آنان، زمینه حضور و پذیرش زندانیان را پس از آزادی فراهم کنیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه