English

اما جمعه قم:

حضور مردم در صحنه، منافقین را رسوا کرده است

امام‌جمعه قم عنوان کرد: به خواست خداوند، رهبری امامین انقلاب، حضور مردم درصحنه و برکت خون شهدا، بیش از ۴۰ سال است که منافقین بدبخت رسواشده‌اند.

حضور مردم در صحنه، منافقین را رسوا کرده است

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه  قم بیان کرد: معنای توکل بر خدا قطع رابطه با جهان نیست؛ مؤمن رابطه خود را بر اساس معیارهای مکتبی برقرار می‌کند و به فضل خداوند تا روز ظهور امام زمان(عج) مردم  ایران بدون هیچ ترسی همچنان بر سر مواضع الهی خود خواهند ایستاد.

وی در ادامه تصریح کرد: خداوند برای تقویت روحیه رزمی مسلمانان به پیامبر اکرم(ص) فرمود به منافقان بگو هرگز جز آنچه خدا نوشته به ما نمی‌رسد؛ هر چه خداوند مقدر کرده همان به ما می‌رسد، هرچند ما به میدان جنگ نرفته باشیم. آنچه سنت الهی برای ما مسلمانان نوشته، جز فتح و پیروزی نیست.

امام‌جمعه قم یادآور شد: اگر حق و باطل در مقابل هم صف بکشند، به‌هرحال پیروزی نهایی با جبهه حق است؛ جامعه اسلامی به فضل الهی پیش خواهد رفت و مزاحمت‌های دشمنان و کفار در ما هیچ تاثیری نخواهد داشت؛ هرچند دشمنان از پیشرفت‌های ما خوشحال نمی‌شوند، اما خداوند مولا و یاور ایمان آورندگان است و کافران را سرپرست و یاری نیست.

وی در ادامه با اشاره به قرارگیری در هفته دولت تجلیل از شهیدان رجایی و باهنر گفت: تجلیل از این دو شهید بزرگوار  فقط تجلیل از دو شخصیت نیست، بلکه تجلیل از یک جریان فکری است؛ این دو شخصیت دو نفر از چهره‌های مؤثر و همیشه زنده انقلاب اسلامی هستند.

سعیدی ادامه داد: تجلیل از خاندان معظم شهدا یک کار تشریفاتی نیست؛ بلکه یک حرکت راهبردی و کلیدی و هدفمند است؛ با ذکر و یاد شهدا و انتقال راه و هدف آن‌ها به نسل‌های بعدی باید به وظیفه خود عمل کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه