English

محمد باقر قالیباف:

جلوی منافقینی که اقتصاد مردم را نشانه گرفته اند را می گیریم

رییس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در گام دوم انقلاب باید به جدیت با بحث های دقیق مرتب یاد آور باشیم که منافقین هستند ولی ابزار و صحنه مبارزه عوض شده است؛ دیروز با جنگ، امروز با تحریم اقتصادی.

جلوی منافقینی که اقتصاد مردم را نشانه گرفته اند را می گیریم

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در سخنانی عنوان کرد: بسیار مفتخرم در آستانه ماه محرم و در جوار امام هشتم (ع) به مناسبت بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد شهادت فرزندی از نسل پاک حضرت زهرا (ص) توفیق حضور در مشهد ولایت مدار مشهد را دارم.

قالیباف این سخنان را در مراسم بزرگداشت شهید حجت الاسلام و السلمین کامیاب در مشهد ابراز کرد و افزود: این شهیدان در تقابل با کینه‌توزان و منافقین به شهادت رسیدند، آنها کسانی بودند که بسیار فعال در راه این انقلاب ایستادگی کردند و ما همیشه جذب شخصیت این بزرگان بوده و هستیم.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهید کامیاب اهل کادرسازی و نهادسازی بود، با جوان ها ارتباط برقرار می‌کرد و بستر تمامی فعالیت ها را فراهم می‌کرد نه تنها در مشهد بلکه در سایر نقاط این سرزمین این فعالیت‌هایش جاری بود.

وی همچنین با اشاره به سخنان شهید سلیمانی در وصف شهید کامیاب متدکر شد: به گفته ایشان شهید بزرگوار مردی از مشهد بود که حضور او در هر جا مصادف با فعالیت و توان بالا بوده است و این شهدا چنین بزرگانی بوده‌اند و قدر آنها را باید دانست.

قالیباف اظافه کرد: حرکت های شهید کامیاب در جهت شناساندن چهره منافقین به مردم بود. با روحیه اسلام و مکتب اهل البیت(ع) به دنبال نظام حکم‌رانی اسلام و راهی انقلابی داشت و در راس همه آنها فرزند مکتب امام(ره) بود.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: باید از شهدایی مانند شهیدبهشتی، شهید دیالمه، شهید مفتح و سایر شهدا قدردانی بشود و دشمنان از سایر مردم بهتر این شهیدان را می شناختند و در فاصله زمان کوتاهی این شخصیت های برجسته را به شهادت رساندند ولی به لطف خدا ملت ما محکمتر شدند.

وی تاکید کرد: امام(ره) همه رسوایی دشمن را می‌دیدند و مشکلاتی مانند: جنگ، تحریم و حرکت منافقین هر کدام به تنهایی باعث سقوط یک نظام می‌شد اما انقلاب و دفاع مانع از این اتفاق بوده است و امروز به برکت همین خون شهدا و اخلاص و مجاهدت مردم می‌بینیم انقلاب و نظام ما در چله دوم خودش پیش می رود.

قالیباف متذکر شد: در شهریور سال ۵۹ صدام به پشتیبانی شرق و غرب به جنگ با ما برخواست و آزادی انسان‌ها و سعادت بشریت مبنای انقلاب ما بود و آنها سعی در از بین بردن این هدف‌ها داشتند.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لذا آمدند در کمترین زمان ممکن اساس انقلاب و نظام را تمام کنند که نتوانستند، این ملت بیش از ۴۰ سال ایستاده است و آنها این را پذیرفته اند ولی دست از دشمنی بر نداشته اند و ما تا امروز با آنان درگیر هستیم.

وی افزود: در واقع امروز تلاش می کنند تا فاصله را بین امام و امت ایجاد کنند و کار آمدی دین در جامعه را در نظر مردم از بین ببرند و حتی ما امروز شاهدیم کسانی که از انقلاب پشیمان شده اند، بدتر از دشمنان دیگر و بدتر از امام و انقلاب سخن می‌گویند، آنها در تلاشند مشروعیت این نظام را در ذهن جوانان ما و حتی گروه های مسن از بین ببرند.

قالیباف اذعان کرد: یک فرد انقلابی کیست؟ انقلابی کسی است که در عرصه این جنگ اقتصادی با جنگ شناختی درست با تکیه به سنت های الهی برای تداوم انقلاب تلاش کند، انقلاب در مسیر سنت های الهی و مردم حرکت می‌کند و من به شما عرض می کنم این کشور را در همین شرایط و منابع انسانی می توانیم در یک برنامه به ثبات اقتصادی برسانیم به شرط اینکه ایمان داشته باشیم به سنت های الهی و مردم.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوعاتی که دشمن با دروغ و ما با ضعف هایمان به آنها بها می‌دهیم نباید باعث تردید ما بشود، مگر در فرهنگ جهاد و شهادت بن بست وجود دارد؟

وی تاکید کرد: ما سختی ها کشیدیم و به همه آنچه که برای رسیدن به امنیت ملی می‌خواستیم رسیده ایم چون به سنت های الهی ایمان داشتیم و جنگ را مردم هدایت کردند و به ثمر رساندند، از همین خراسان چند لشگر به جنگ رفتند این نمونه بارز اعتماد به مردم است.

رییس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ما مسئول هستیم و باید سرگردانی مردم و مشکلات اقتصادی را مهار کنیم و فضای مجازی فضای کسب و کار مردم و جوانان است ولی نباید در آن بی قانونی باشید و ما جلوی منافقینی که اقتصاد مردم را نشانه گرفته اند را می گیریم زیرا نباید اقتصاد ما در دست منافقینی که شهید کامیاب را به شهادت رساندند، باشد.

قالیباف خاطرنشان کرد: در گام دوم انقلاب باید به جدیت با بحث های دقیق مرتب یاد آور باشیم که منافقین هستند ولی ابزار و صحنه مبارزه عوض شده است؛ دیروز با جنگ، امروز با تحریم اقتصادی و ولی خدا همان خدا و مردم همان مردم هستند، فقط ما مسئولین باید به گونه ای عمل کنیم که مدیون مردم، شهدا و امام نباشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه