English

حجت الاسلام پژمانفر:

تغییر کاربری اراضی کشاورزی به یک موضوع امنیتی تبدیل شده است

نماینده مردم مشهد گفت: امروز نمی توانیم از کنار این مسئله بگذریم و این مسئله تبدیل به یک موضوع امنیتی شده و در اطراف شهر مشهد بیش از ۴۰۰۰ هکتار تغییر کاربری صورت گرفته است.

تغییر کاربری اراضی کشاورزی به یک موضوع امنیتی تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس در سخنانی عنوان کرد: یکی از اتفاقاتی که در کشور ما به صورت بسیار نگران کننده صورت می گیرد تغییر کاربری اراضی کشاورزی است که به یک موضوع امنیتی تبدیل شده است.

حجت الاسلام پژمانفر این سخنان را در نشست علنی امروز چهارشنبه ۲۵ خرداد پارلمان طی تذکری اعلام کرد و ادامه داد: یکی از اتفاقاتی که در کشور ما به صورت بسیار نگران کننده صورت می گیرد تغییر کاربری اراضی کشاورزی است.

نماینده مردم مشهد در مجلس همچنین با اشاره به اهمیت این موضوع متذکر شد: امروز نمی توانیم از کنار این مسئله بگذریم چون این مسئله تبدیل به یک موضوع امنیتی شده است.

وی تاکید کرد: ما بررسی کردیم در اطراف شهر مشهد بیش از ۴۰۰۰ هکتار تغییر کاربری صورت گرفته و به دلیل تعارض و منافعی که وجود دارد، دستگاه مختلفی که باید به این مسئله ورود کنند کوتاهی کردند.

حجت الاسلام پژمانفر در خاتمه این سخنان خاطرنشان کرد و گفت: در شورای عالی امنیت ملی این موضوع را مطرح کردم که باید به این مسئله پرداخته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه