English

مدیر جهاد کشاورزی قائم‌شهر خبر داد:

رصد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در تعطیلات نوروزی

مدیر جهاد کشاورزی قائم‌شهر از تشکیل اکیپ‌های نوروزی با هدف صیانت از زمین های کشاورزی در تعطیلات نوروزی این شهرستان خبر داد.

رصد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در تعطیلات نوروزی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مجید جعفری با اشاره به اینکه وظیفه جهاد کشاورزی، تضمین و تأمین امنیت غذایی  است، اظهار داشت: این دستگاه با قاطعیت تمام با افرادی که به طور غیرمجاز در زمین های کشاورزی اقدام به ساخت وساز غیر قانونی کرده اند برخورد قانونی می کند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم‌شهر با تأکید بر اینکه حفاظت از زمین های ملی و منابع طبیعی به عنوان سرمایه های حیاتی کشور در همه ایام به ویژه تعطیلات نوروزی وظیفه همگانی است، ادامه داد: باید تمام تلاش خود را صرف حفاظت از زمین کنیم.

وی مردم را بهترین حافظان و مراقبین اراضی زراعی، باغی، ملی و منابع طبیعی دانست و گفت: برای جلوگیری از امکان سوءاستفاده اشخاص فرصت طلب در ایام تعطیلات نوروزی به منظور تغییر کاربری غیرمجاز و غیرقانونی در اراضی زراعی و باغی شهرستان قائم شهر و تخریب و تصرفات بی رحمانه، اکیپ‌های حفظ کاربری اراضی کشاورزی تشکیل شده و فعال خواهند بود.

جعفری تصریح کرد: جهاد کشاورزی برای تضمین امنیت غذایی، اشتغالزایی، تولید و توسعه پایدار با برخورد قاطعانه و قانونی با همکاری مسوولین در ایام تعطیلات نیز اجازه به فرصت طلبان نخواهد داد.

وی از مردم، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان قائم شهر خواست در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری و ساخت و سازهای غیرمجاز با اطلاع رسانی به اکیپ های مستقر در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر با دهگردشی اکیپ ها همکاری لازم را داشته باشند.

جعفری بیان کرد: اکیپ های کشیک امور اراضی در این شهرستان از 28اسفند 99 تا 15 فروردین سال 1400 مستقر و فعال هستند.

وی در پایان از همشهریان خواست در صورت مشاهده هر گونه تعارض به زمین های کشاورزی و منابع طبیعی با سامانه 131 تماس گرفته تا در اسرع وقت کشیک های روزانه تعصیلات نوروزی برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز حضور یابند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه