English

حسین سراج:

مشکلات ۷ واحد تولیدی نیشابور از ابتدای سال رفع شده است

رییس اداره صمت شهرستان نیشابور بیان کرد: در ۵ ماهه گذشته ۴ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان نیشابور برگزار و مشکلات ۷ واحد تولیدی رفع شده است.

مشکلات ۷ واحد تولیدی نیشابور از ابتدای سال رفع شده است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین سراج رییس اداره صمت شهرستان نیشابور در سخنانی اعلام کرد: در ۵ ماهه گذشته ۴ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در این شهرستان برگزار شده است و مشکلات ۷ واحد تولیدی از ابتدای امسال تا کنون در ستاد تسهیل شهرستان نیشابور بررسی و برطرف شده است.

سراج در ادامه افزود: حاصل این جلسات، ۱۰ مصوبه برای بهبود شرایط و رونق تولید ، رفع موانع و مشکلات واحدههای تولیدی  شهرستان بوده است و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید براساس ماده ۶۱ قانون تسهیل و رفع موانع تولید مصوب مجلس شورای اسلامی تشکیل می شود

رییس اداره صمت شهرستان نیشابور همچنین اضافه کرد: براساس قانون، مصوبات این ستاد لازم الاجراست و دستگاه های اجرایی و قانونی موظف به اجرای مصوبات آن هستند.

وی تصریح کرد: حوزه اشتغال در شهرستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تلاش می‌کنیم همه ظرفیت‌ها را برای حفظ و افزایش اشتغال و تولید در راستای اسناد بالادستی و قابلیت‌ها و مزیت نسبی شهرستان فعال کنیم.

سراج در خاتمه خاطر نشان کرد: رونق تولید و افزایش اشتغال ، رفع موانع تولید، زمینه سازی و فراهم نمودن شرایط برای سرمایه گذاری، ایجاد اشتغال جزء برنامه های اولویت دار این کارگروه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه