English

امیررضا رجبی خبر داد؛

جلوگیری از بیکاری ۱۰هزار نفر توسط ستاد تسهیل خراسان رضوی

رییس سازمان صمت خراسان رضوی بیان کرد: کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در چهار ماهه نخست امسال با حفظ و نگهداشت ۱۱ هزار میلیارد تومان سرمایه واحدهای تولیدی از بیکاری ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفرجلوگیری کرد.

جلوگیری از بیکاری ۱۰هزار نفر توسط ستاد تسهیل خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیررضا رجبی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی عنوان کرد: کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در چهار ماهه نخست امسال با حفظ و نگهداشت ۱۱ هزار میلیارد تومان سرمایه واحدهای تولیدی از بیکاری ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفرجلوگیری کرد.

رجبی این سخنان را در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور معاون اقتصادی استانداری برگزار شد اعلام کرد و ادامه داد: این کارگروه هفت گروه کاری دارد که مسائل واحدهای تولیدی را با جزییات کامل بررسی می کنند و برای برخی موارد مصوبه لازم را از دبیرخانه ستاد برای ابلاغ به دستگاه های اجرایی اخذ می‌نمایند.

رییس سازمان صمت خراسان رضوی متذکر شد: مواردی که گروه ‌های کاری درباره آن قادر به تصمیم گیری نیستند و ضرورت بیشتری دارد به جلسه اصلی کارگروه ستاد تسهیل با حضور معاون اقتصادی استاندار ارجاع شده و در آنجا بررسی شده و راهکار لازم برای آن تصویب می شود.

وی همچنین افزود: در چهار ماهه نخست امسال کارگروه ستاد تسهیل و گروه های کاری آن ۶۱ جلسه برگزار کرده و به طور میانگین در هر جلسه اصلی ستاد بین ۸ تا ۱۰ پرونده مربوط به مشکلات واحدهای تولیدی بررسی شده است.

رییس سازمان صمت خراسان رضوی اظهار کرد: در مجموع طی جلسات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در چهار ماهه نخست امسال ۳۰۰ پرونده مربوط به شرکتهای تولیدی بررسی که ۳۷۳ راهکار برای حل مشکلات آنها به تصویب رسیده است.

رجبی در خاتمه این اطلاع رسانی تاکید کرد: ضمن اینکه ۸۳ درصد از مصوبات این کارگروه در چهار ماهه نخست امسال اجرا شده و بقیه آن در حال اجرا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی