English

محمد اهلی خبر داد؛

شناسایی نیازهای فناورانه ۱۰ واحد تولیدی در استان اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: با ارائه بسته های حمایتی، نیازهای فناورانه واحدهای تولیدی شناسایی و برطرف می شود.

شناسایی نیازهای فناورانه 10 واحد تولیدی در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد اهلی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل در کارگروه حمایت از واحدهای تولیدی گفت: دانش و فناوری یکی از ضروریات مهم توسعه صنعت است و در سالی که مزین به سال حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین است، با فعالیت های پژوهشی می توان فرآیند فناوری را در صنعت نهادینه کرد.

وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی برای بقاء در دنیای رقابت امروز نیازمند ارتقاء تکنولوژی و فناوری هستند گفت: باروری و به‌کارگیری طرح‌ها و ایده‌های فنآورانه، ضمن رشد و توسعه صنعت، زمینه شکوفایی ایده های کارآفرین را نیز مهیا خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل می گوید: شرکت شهرک های صنعتی با برگزاری نشست‌ها، بازدیدها و کلینیک‌های عارضه یابی، ضمن امکان بهره مندی واحدهای صنعتی از خدمات مشاوره‌ای، آموزشی و حمایتی، زمینه را برای افزایش دانش و تکنولوژی آنان فراهم کرده است.

اهلی گفت: این شرکت با استفاده از ظرفیت‌ مشاوران توانمند استان در قالب کلینیک کسب و کار و با هدف ارتقاء بهره وری و تکنولوژی، اقدام به شناسایی و رفع نیازهای فناوری واحدهای تولیدی می کند که در این راستا، حمایت از شناسایی، ارزیابی و دسته بندی نیازها و مسائل فناورانه واحدهای تولیدی از جمله مواردی است که مورد حمایت شرکت شهرک های صنعتی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: با احصاء و شناسایی این نیازها، از واحدهایی که نیاز به ارتقاء فناوری دارند در زمینه های مختلف از قبیل انتقال تکنولوژی حمایت مالی می شود که بر این مبنا در سال 1400 مشکلات فناوری 10 واحد تولیدی در شهرک های صنعتی استان مورد شناسایی و آسیب شناسی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه