English

امام جمعه موقت بندرلنگه:

اقدامات انجام شده دستگاه های اداری در اختیار رسانه‌ها قرار بگیرد

امام جمعه بندرلنگه گفت: اقدامات انجام شده دستگاه های اداری و خدمات رسان را جهت انعکاس و اطلاع رسانی در اختیار رسانه‌ها قرارگرفته تا مردم در جریان خدمات نظام و دولت قرار بگیرد.

اقدامات انجام شده دستگاه های اداری در اختیار رسانه‌ها قرار بگیرد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل‌نیا امام جمعه بندرلنگه صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه موضوع خدمت رسانی یکی از کارهای مفیدی است که مسئولان باید سرلوحه  کاری خود قرار بدهند گفت: امروز مردم تشنه خدمت رسانی هستند و مسئولین دستگاه های اجرایی باید آستن همت بالا بزند و برای مردم خدمت رسانی کنند.

وی با اشاره به اینکه نباید کارهای مردم روی زمین بماند خاطرنشان کرد: اگر کاری هم از دست‌شا بر نمی‌آید، اما سعی و تلاش خود را انجام بدهید و مدیران مردم را رها نکنند. 

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل‌نیا در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: کارها و اقدامات انجام شده دستگاه های اداری و خدمات رسان را جهت انعکاس و اطلاع رسانی در اختیار رسانه‌ها قرارگرفته تا مردم در جریان خدمات نظام و دولت قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید:

اولویت خبرنگاران باید مردم باشد نه مسئولان

امام جمعه بندرلنگه تصریح کرد: ارتباط مدیران دستگاه های اداری با اصحاب رسانه و تعامل با آن‌ها قطعا در جهت انعکاس خدمات نظام مصداق جهاد تبیین خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه