English

نشست هم اندیشی فرماندهی انتظامی گیلان با مدیران ارشد رسانه گیلان برگزار شد

نشست هم اندیشی فرماندهی انتظامی گیلان با مدیران ارشد رسانه و خبرنگاران استان برگزار شد.

نشست هم اندیشی فرماندهی انتظامی گیلان با مدیران ارشد رسانه گیلان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، سردار عزیزالله ملکی صبح امروز در نشست هم اندیشی با مدیران رسانه ها و خبرنگاران در سالن اجتماعات ناجا با تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: سالروز شهادت شهید صارمی را نیز گرامی می‌داریم و از اصحاب رسانه گیلان به دلیل مشارکت خوب با نیروی انتظامی گیلان سپاسگزاری می‌کنم. 

وی با بیان اینکه پلیس به تنهایی نمی‌تواند امنیت پایداری را در جامعه ایجاد کند، افزود: با انتقادات سازنده رسانه‌های گیلان سعی کردیم نسبت به رفع نواقص اقدام کنیم. 

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در گیلان بیشترین تعامل پلیس با اقشار مختلف جامعه وجود دارد، گفت: پل ارتباطی پلیس و مردم، رسانه‌ها هستند و در چند ماه گذشته توانستیم مطالبات را پاسخگو باشیم و در سطح کشور استان آرامی بودیم. 

ملکی با اشاره به تلاش و ایثار نیروی انتظامی استان گیلان در ایام عید بیان کرد: همه همکاران در انتظامی، شب و روز در صحنه حضور دارند و در تجمع‌ها و سفرهای ایام نوروز روزهای آرامی را پشت سر گذاشتیم. 

وی با تأکید بر ارتباط پلیس با رسانه‌های جمعی و خبرنگاران گفت: ارتباط و تعامل با رسانه موجب می‌شود پلیس در ماموریت‌ها موفقیت بیشتری کسب کند.

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان از رسانه‌ها خواست تا تعامل خود را با پلیس گیلان تا پایان سال ادامه دهند و تصریح کرد: تمام تلاش ما این است مردم امنیت روانی خوبی داشته باشند، این امر که موجب شده ما در طی سه سال یک دزدی هم از طلافروشی نداشته باشیم مرهون این امنیت و آرامش است که بخش اعظمی از آن به دلیل تعامل خوب پلیس با رسانه‌ها است. 

ملکی با اشاره به آمادگی صددرصدی کادر پلیس در ایام محرم بیان کرد: متأسفانه وقت ما برای عزاداری بسیار کم است اما تمام تلاش خود را می‌کنیم که عزاداران اباعبدالله در آرامش و امنیت کامل به عزاداری بپردازند و این افتخار ما است که نوکری عزاداران اباعبدالله را در این ایام انجام دهیم. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه