English

دادستان پارس آبادتاکید کرد؛

حمایت از انتقادات سازنده خبرنگاران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پارس آباد مغان با بیان اینکه خبرنگاران آیینه تمام نمای جامعه وچشم و گوش مسئولان و مردم هستند،افزود: برای توسعه پایدار منطقه انتقاد سازنده، مطالبه‌گری و پرسشگری باید از اولویت کار این قشر زحمتکش باشد.

حمایت از انتقادات سازنده خبرنگاران

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، ناصر اسکندری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پارس آباد مغاندر نشست هم اندیشی با خبرنگاران شهرستان پارس آباد مغان اظهار داشت: آن دسته از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ که با مطالبه‌گری و انتقاد سازنده و اخبار را به درستی  منتشر می‌کنند مورد حمایت قرار می گیرد.

 وی با اشاره بر اینکه خبرنگاران در تهیه و انعکاس خبر باید مصلحت جامعه را در نظر بگیرند ،توضیح داد: اصحاب رسانه از انتشار اخباری که باعث انحراف جامعه از مسیر درست می‌شود، جددا  خودداری و پرهیز کنند. 

وی با تاکید برتاّمین امنیت اجتماعی، اضافه کرد: ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت اجتماعی اشخاصی که موجب سلب امنیت، آرامش و سلامت مردم شود،برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

اسکندری تشدید برخورد و توقیف خودروهای فاقد پلاک  دراین شهرستان در حال اجرا است،ابراز داشت: برابر قانون تردد خودروهای فاقد پلاک و پلاک های دستکاری و مخدوش  ممنوع بوده و ماموران انتظامی درصورت مشاهده خودرو را توقیف و به پارکینگ انتقال می دهند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرزی پارس آباد با بیان اینکه  کسی که صاحب منصبی می‌شود،باید برای حل مشکلات مردم شبانه روز  تلاش کند،ودر غیر مسئولیت را نپذیرید.

پارس آباد مغان جمشید کریمی

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه