English

رضا سلم آبادی:

خبرنگاران نقش آفرین عرصه خطیر خبر و اطلاع‌رسانی هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی بیان کرد: اعتماد، سرمایه ارزشمند کمیته امداد است، خبرنگاران و رسانه‌های آنان در ساخت، توسعه و ترویج این اعتماد نقشی یگانه و بی‌بدیل دارند که ناشی از نیت خیرخواهانه آنان است.

خبرنگاران نقش آفرین عرصه خطیر خبر و اطلاع‌رسانی هستند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، رضا سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی عنوان کرد: خبرنگاران با نقش آفرینی در عرصه خطیر خبر و اطلاع‌رسانی، مددکاران اجتماعی موثری برای این نهاد هستند.

سلم آبادی در ادامه اضافه کرد: خبرنگاران چشمان تیزبین و انعکاس‌دهنده واقعیات جامعه هستند که نهادی مانند کمیته امداد را در حمایت هرچه بیشتر و بهتر از محرومان و نیازمندان همراهی و یاری می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی افزود: اعتماد، سرمایه ارزشمند کمیته امداد است که موجب همکاری روزافزون نیکوکاران با ما در حمایت از نیازمندان و حل مشکلات معیشتی آنان می شود و خبرنگاران و رسانه‌های آنان در ساخت، توسعه و ترویج این اعتماد نقشی یگانه و بی‌بدیل دارند که ناشی از نیت خیرخواهانه آنان است.

وی تصریح کرد: اگر حمایت و همراهی مردم و خیرین نباشد ما در حل و رفع مشکلات مددجویان و نیازمندان غیرمددجو آن هم تنها با اتکا به منابع دولتی ناتوان هستیم بنابراین کمک و همراهی خیرین از اصول غیر قابل تخطی این نهاد است و کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش اعظم موفقیت خود در کسب اعتماد مردم را مدیون خبرنگاران و قلم آنان است.

سلم آبادی: مشکلات اقتصادی و معیشتی در هر جامعه‌ای و از جمله در جامعه ما وجود دارد اما اقدامات و خدمات نیز باید به اطلاع مردم برسد و خوشبختانه هم اکنون شاهد همکاری و کمک دستگاههای حمایتی، موسسات خیریه، تشکلهای مذهبی، سپاه و  آستان قدس رضوی برای حمایت از محرومان و نیازمندان هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه