English

نخبگان تحت پوشش حمایت می‌شوند

رییس کمیته امداد گفت: نخبگان تحت پوشش حمایت می‌شوند.

نخبگان تحت پوشش حمایت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید مرتضی بختیاری عصر چهارشنبه در همایش دختران نخبه تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) در قم افزود: ارتقای نخبگان تحت حمایت کمیته امداد از برنامه های مهم این نهاد است.

وی با اشاره به مناسبت های پیش رو بیان کرد: امام راحل بیان کرده اند که پانزدهم خرداد سال ۴۲ آغاز نهضت انقلاب اسلامی بوده است.

رییس کمیته امداد بیان کرد: حادثه دلخراش متروپول به دلیل برخی از بی لیاقتی ها باعث داغدار شدن مردم شده و نه تنها مردم آبادان، بلکه ملت ایران برای این واقعه عزادار شدند.

بختیاری تصریح کرد: کتابی به نام «راز موفقیت شخصیت های بزرگ» که آیت الله سبحانی مولف این کتاب است؛ ایشان در این کتاب انتخاب الگوی مناسب را بسیار لازم و ضروری دانسته اند. وصیتنامه های بزرگانی مانند آیت الله بروجردی، آیت الله مرعشی نجفی و وصیتنامه الهی سیاسی امام راحل می تواند برای ما بسیار راه گشا باشد.

رییس کمیته امداد بی مهری به کودکان تحت حمایت کمیته امداد را بی مهری به خدا دانست و اضافه کرد: پیامبر گرامی اسلام نیز پدر و مادر بزرگوار خود را از دست داد و خداوند پشتیبان آن حضرت بود.

بختیاری ابراز کرد: امام هفتم ما در زندان تلخی های فراوانی را متحمل شدند و در این مدت زندان و زندانبان های امام را مدام تغییر می دادند و در نهایت پیکر بی جان ایشان را از زندان خارج کردند.

وی اضافه کرد: هارون الرشید برای امام کاظم(ع) پیغامی فرستاد که یا موسی بن جفعر، دست از حرف های خود بردار و بیا در کنار ما بنشین؛ وقتی فرد حامل پیام این سخن را به امام منتقل کرد، ایشان فرمودند که به هارون بگو که آن شرب خمرها و لذت های دنیوی بر تو و این سختی ها بر من خواهد گذشت و در روز قیامت تو کجا قرار می گیری و جایگاه من کجا خواهد بود.

رییس کمیته امداد با بیان اینکه یکی از کارهای امام راحل(ره) که ترک نمی شد، زیارت حرم حضرت معصومه(س) بود، یادآور شد: بعد از شهادت امام کاظم(ع)، مسئولیت تربیت و بزرگ کردن حضرت معصومه(س) با برادر این بانو، امام رضا(ع) بود.

بختیاری با بیان اینکه وجود حضرت معصومه(س) یکی از برکات قم است، تاکید کرد: آن حضرت باید الگوی دختران ما باشد؛ آن حضرت دختری قهرمان و اهل مبارزه بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه