English

آیت الله سیداحمد علم الهدی:

آتش به اختیار باید با برنامه ریزی و بر اساس اهداف نظام و انقلاب باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: برای اینکه این انقلاب جهانی شود ما باید جهانی برنامه ریزی کنیم و ممکن است برای رسیدن به این هدف والا مشکلات اقتصادی و معیشتی هم به وجود آید.

آتش به اختیار باید با برنامه ریزی و بر اساس اهداف نظام و انقلاب باشد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان در سخنانی عنوان کرد: پیروزی انقلاب نقطه پایان نبود بلکه نقطه آغاز بود چون هدف انقلاب فقط در دست گرفتن  حکومت یک کشور نبود و انقلاب یک هدف جهانی برای فراهم نمودن موجبات ظهور امام زمان(عج) است.

آیت الله علم الهدی این سخنان را در دهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان خراسان رضوی اظهار کرد و در ادامه افزود: ما حکومتی ایجاد کردیم که در خدمت انقلاب باشد تا بتوانیم انقلاب و دین را جهانی کنیم .

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: انقلاب از همان ابتدا یک خط حرکتی اصیل داشت و شما بسیجیان باید درهمان مسیر حرکت کنید و پیش روی کنید تا موانع از سر راه این حرکت جهانی برداشته شود.

وی همچنین با اشاره به آتش به اختیار عمل کردند متذکر شدند: همانطور که رهبری فرمودند شما باید آتش به اختیار عمل کنید ولی آتش به اختیاری که با برنامه ریزی و بر اساس اهداف نظام و انقلاب باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه تاکید کرد: برای اینکه این انقلاب جهانی شود ما باید جهانی برنامه ریزی کنیم و ممکن است برای رسیدن به این هدف والا مشکلات اقتصادی و معیشتی هم به وجود آید.

آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: اینکه دولت می خواهد دلاری که در جیب بیش از ۴ هزار نفر میرود را بگیرد و به جیب کل ملت بریزد مشکلاتی در پی دارد که باید تحمل بیشتری داشته باشیم تا بر مشکلات فائق شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه