English

معاون هماهنگی امور اقتصادی و‌ توسعه منابع استانداری گیلان:

نباید با جناح‌بندی‌های سیاسی با یکدیگر اختلاف داشته باشیم/مردم به انقلاب و آرمان‌های خود وفادار هستند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و‌ توسعه منابع استانداری گیلان با بیان اینکه با جناح‌بندی‌های سیاسی نباید با یکدیگر اختلاف داشته باشیم گفت: اقشار مختلف جامعه با هرگونه سلایق و اندیشه‌ای دولت را در مسیر تحقق سیاست‌های نظام همراهی کنند.

نباید با جناح‌بندی‌های سیاسی  با یکدیگر اختلاف داشته باشیم/مردم به انقلاب و آرمان‌های خود وفادار هستند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمد احمدی امروز در نشست با رزمندگان دوران دفاع مقدس شاغل در استانداری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، حفظ وحدت را نیاز اصلی جامعه عنوان کرد و افزود: در دفاع از آرمان‌های انقلاب باید هرگونه مرزبندی‌ها را کنار بگذاریم و از هر ظرفیتی برای پیشبرد اهداف نظام استفاده کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و‌ توسعه منابع استانداری گیلان با بیان اینکه با جناح‌بندی‌های سیاسی نباید با یکدیگر اختلاف داشته باشیم گفت: اقشار مختلف جامعه با هرگونه سلایق و اندیشه‌ای دولت را در مسیر تحقق سیاست‌های نظام همراهی کنند.

احمدی با اشاره به اینکه در حال حاضر در یک جنگ اقتصادی قرار داریم اظهار داشت: دشمنان با جنگ در دوران دفاع مقدس نتوانستند مردم را به زانو دربیاورند و متوسل به ایجاد تنگناهای اقتصادی و اختلاف افکنی در بین آنها شدند.

وی با بیان اینکه دفاع از انقلاب و آرمان‌ها شاخصه اصلی ملت ما در جنگ میان ایران و عراق بود اظهار داشت: وجود ارزش‌های اسلامی همچون وجود اشتیاق برای شهادت در بین مردم بویژه جوانان از ویژگی‌های دیگر دوران دفاع مقدس بود.

دیدار با رزمندگان دفاع مقدس

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ی خاطرات مردم از دوران انقلاب و دفاع مقدس، روحیه شهادت و ایثار را در وجود آنها زنده نگه داشته است گفت: در حال حاضر علیرغم وجود مشکلات اقتصادی مردم به انقلاب و آرمان‌های خود وفادار هستند و در اجتماع‌های مختلف بویژه راهپیمایی‌ها آن را به اثبات می‌رسانند.

وی با بیان اینکه مردم ما از درک بسیار عمیقی برخوردار هستند افزود: در شرایط فعلی تفکر بسیجی و جهادی را باید با خدمت‌رسانی بیشتر به مردم به منصه ظهور رساند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان خاطرات مردم از دوران انقلاب و دفاع مقدس، روحیه شهادت و ایثار را در وجود آنها زنده نگه داشته است گفت: علیرغم وجود مشکلات اقتصادی، مردم به انقلاب و آرمان‌های خود وفادار هستند.

در این دیدار برخی از رزمندگان شاغل در استانداری به بیان خاطرات خود از دوران دفاع مقدس پرداختند و با اهداء لوح تقدیر از مجاهدت های آنان تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه