English

فرماندار شهرستان چوار:

قدرت و قلم رسانه‌ها گره گشای مسائل و مشکلات است

فرماندار شهرستان چوار با بیان اینکه رسانه‌ها گره گشای مسائل و مشکلات مردم هستند، گفت: اصحاب رسانه با قلم شیوا و اثرگذار خود می‌توانند به عنوان پلی بین مردم و مسئولان باشند تا هرچه سریعتر مشکلات و موانع مرتفع شوند.

قدرت و قلم رسانه‌ها گره گشای مسائل و مشکلات است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، ابراهیم یعقوبی در آیین تجلیل از تعدادی از خبرنگاران ، با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: رسانه یک شغل و عشق مقدسی است که مردم را نسبت به آینده و پیگیری مطالبات خود دلگرم می‌کند.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، انتظار داریم که از مسئولان کار جدی و واقعی بخواهید و نه نمایشی، چرا که مردم کار جدی و واقعی را می پسندند.

فرماندار شهرستان چوار یادآور شد: به شخصه نیازمند مطرح کردن خود در رسانه ها نیستم بلکه هدف از اطلاع رسانی اخبار حوزه فرمانداری این است که به مردم از طریق قلم شیوای رسانه ها اعلام کنیم که برای سهولت در امورات مردم در تلاش می‌باشیم و تمام وقت، پیگیر امورات آنان هستیم.

یعقوبی خاطرنشان ساخت: شاهد هستیم که بعضی مدیران کار و تلاش می‌کنند اما متأسفانه در انتقال مفاهیم و مطالب با مشکل مواجه هستند و دسته بندی مطالب برایشان عذاب آور است.

وی اضافه کرد: به مدیران شهرستان تأکید کردم با رسانه ها تعامل داشته باشند و از خبرنگاران ترسی نداشته باشند و از این ظرفیت عظیم به نفع مردم و شهرستان استفاده کنند.

فرماندار شهرستان چوار با بیان اینکه به مدیران تأکید و اعلام کردم اگر کاری انجام می دهند، در قالب رسانه و انعکاس نیز داشته باشد، تصریح کرد: ارتباط با رسانه ها در ارزیابی اداری مدیران شهرستان تاثیر گذار است.

ابراهیم یعقوبی تأکید کرد: انتظار داریم رسانه‌ها از قدرت خود برای مطالبه گری استفاده کنند و مشکلات و موانع موجود را برای پیگیری موضوع به ما انعکاس دهند.

وی ادامه داد: امروزه آگاهی مردم ارتقاء یافته است و به نوعی امروز خود مردم به عنوان شهروند خبرنگار در صحنه هستند و این یک فرصت است تا بتوان مشکلات و موانع موجود را زودتر ببینیم و برای رفع آن تلاش کنیم.

فرماندار شهرستان چوار با بیان اینکه ریزترین مشکلات شهرستان را بدون ترس و واهمه به رده بالاتر جهت مرتفع شدن برای رسیدگی به مشکلات مردم منعکس می کنیم، گفت: رسانه ها می توانند با گوشزد کردن کمی ها و کاستی ها، ما را در رفع معایب و مشکلات مردم یاری کنند.

یعقوبی اظهار داشت: قدرت رسانه از یک فرماندار بیشتر است چرا که وقتی خبری در رسانه‌ها منعکس می‌شود رده بالاتر بلافاصله پیگیری موضوع را مطالبه می کند و از ما نتیجه می‌خواهد.

وی با بیان اینکه از رسانه‌ها می‌خواهیم موشکافانه و علمی مشکلات را بیان کنند تا تعهد برای مدیران استان ایجاد کنند، یادآور شد: بعضی از مدیران استانی در بازدیدهایی که از شهرستان چوار داشتند، قول هایی دادند که انتظار داریم هرچه سریعتر به وعده‌های خود عمل کنند.

فرماندار شهرستان چوار تصریح کرد: با حول و قوه الهی، برای مشکل آب آشامیدنی روستاهای شهرستان چوار، زیرساخت‌هایی با پیشرفت های فیزیکی مناسب در حال انجام است و پیش بینی می شود با تکمیل آن، مشکل آب آشامیدنی تمام روستاهای شهرستان حل شود. 

یعقوبی به تأمین آب آشامیدنی شهر چوار نیز اشاره و اضافه کرد: مخزن جدید آب شهرستان چوار هم اکنون در حال ساخت است که اگر به بهره برداری برسد، شهرستان چوار مشکل آب نخواهد داشت.

وی ادامه داد: مشکل جدی ما در بحث ایجاد مخازن آب در روستاها، داشتن معارض است که از رسانه ها انتظار داریم در بحث اقناع سازی و آگاهسازی روستاها برای کنار آمدن با موضوع انتقال لوله گذاری و ایجاد مخازن پای کار باشند.

فرماندار شهرستان چوار یادآور شد: انتظار ما این است که رسانه‌ها مدیران صنعت را با کار علمی و تفهیم مسئولیت اجتماعی پای کار بیاورند و در جلسات هم‌اندیشی، مطالبه به حق مردم را با زبان رسانه مطالبه و پیگیری کنند.

ابراهیم یعقوبی به ظرفیت عظیم مرز هلاله شمالی اشاره و تأکید کرد: می طلبد با آگاهی بخشی مردم شهرستان و مطالبه گری رسانه ها، برای کسب و کار مردم و سرمایه گذاری در این مرز، بیش از پیش تلاش شود چرا که این مرز ظرفیت خوبی است و می‌توان به نحو مطلوب از آن استفاده کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه