English

استاندار کرمانشاه:

تکلیف هر دستگاه در اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید مشخص باشد

استاندار کرمانشاه گفت: مصوبات شورای فرهنگ عمومی نباید به صورت کلی گویی بیان شود و تکلیف هر دستگاه و ارگان باید مشخص باشد.

تکلیف هر دستگاه در اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید مشخص باشد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و با حضور آیت الله عراقی نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، افزود: امید و نشاط جامعه را دو رکن اساسی عبور از بحران کنونی جامعه هستند و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با تشریح برنامه های خدمات رسانی و توسعه ای خود و همچنین انعکاس دستاوردها و عملکرد دولت، امید به جامعه تزریق کنند.

بهمن امیری مقدم  گاهی یک مدیر حرف هایی می زند که امید را در جامعه کم رنگ می کند و همانطور که مقام معظم رهبری هم فرمودند هر آنچه که فضای یاس و نامیدی را در جامعه بیشتر می کند، نباید در جامعه منتشر شود.

مقام عالی دولت در استان کرمانشاه با انتقاد از اینکه بیان می‌شود تکمیل منوریل کرمانشاه به ۱۰ سال زمان نیاز دارد، گفت: دیدن هر روزه منوریل منجر به ناامید شدن مردم می‌شود و فضای یاس را در جامعه منعکس می‌کند لذا با همت شهرداری قرار است فاز اول منوریل را به بهره برداری برسانیم تا مردم هم بدانند مسئولان به فکر آبادانی شهر هستند.

وی با اشاره به اینکه مصوبات شورای فرهنگ عمومی نباید به صورت کلی گویی بیان شود و تکلیف هر دستگاه و ارگان باید مشخص باشد، تصریح کرد: این مصوبات را باید قبل از ابلاغ برای حوزه های علمیه و دانشگاه ها ارسال کنیم تا بعد از کار کارشناسی و دقیق در اختیار اعضا قرار بگیرد و به عنوان شاخص های کاری در شورای فرهنگ عمومی پیگیری و دنبال شود.

امیری‌مقدم آسیب شناسی، سیاست گذاری و برنامه ریزی را جز وظایف شورای فرهنگ عمومی دانست و در ادامه اظهار داشت: جلسات این شورا نباید دچار روزمرگی شود و برنامه های اجرا شده باید منجر به تغییر وضعیت فرهنگی کرمانشاه شود و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند نوع لباس، معماری ساختمان های شهری، نحوه رفتار و معاشرت مردم و جهت گیری مطبوعات برای اصلاح فرهنگ عمومی باید در دستور کار شورای فرهنگ عمومی باشد و برای تقویت این حوزه ها کتاب نوشته و فیلم ساخته شود.

استاندار کرمانشاه بر برنامه ریزی و تعیین اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و همچنین انجام کارهای تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه فرهنگ تاکید کرد و افزود : دانشگاه ها هم در این زمینه می‌توانند ورود کنند و پایان نامه هایی را از دانشجویان بپذیرند که مشکلات استان کرمانشاه را مطرح و برای حل آنها راهکار ارائه داده باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی