English

استاندار مازندران:

نیازمند حمایت ویژه مقام معظم رهبری در بازسازی مناطق سیل‌زده هستیم

استاندار مازندران گفت: در حوزه بازسازی مناطق سیل‌زده نیازمند حمایت و کمک دولت و دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم.

نیازمند حمایت ویژه مقام معظم رهبری در بازسازی مناطق سیل‌زده هستیم

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، احمد حسین زادگان  در مراسم معرفه نماینده جدید ولی فقیه در استان مازندران اظهار داشت : برای نماینده ولی فقیه جدید در استان  آرزوی توفیق داریم و از زحمات و خدمات آیت الله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران در طول تصدی این سمت، که منشاء خدمات خیر فراوانی برای استان بودند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

وی ادامه داد : آیت الله طبرسی سعی می کرد در طول این سالها، میان همه سلائق و احزاب و گروههای موجود در استان عدالت را برقرار کند که برای ایشان آرزوی سلامتی داریم.

استاندار مازندران با قدردانی ویژه از مقام معظم رهبری در نگاه به استان مازندران خاطر نشان کرد: یکی از معضلات استان که گریبانگیر مازندران است موضوع پسماند است که ما انتظار ویژه ای از معظم " له داریم تا با عنایات ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان، هر چه زودتر این مشکل برطرف شود.

حسین زادگان همچنین گفت: در بحث آزادسازی سواحل ، معضل بیکاری و مشکلات مناطق سیل زده استان هم، عنایات ویژه مقام معظم رهبری مورد انتظار مردم استان مازندران است.

وی افزود: در حالیکه دشمن به دنبال تفرقه افکندن و فاصله میان مردم و مسئولان است سعی کردیم در استان این مسائل نمود پیدا نکند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه