English

استاندار مازندران :

هیچ مصوبه ای نباید بی دلیل بر زمین بماند

استاندار مازندران گفت: هیچ مصوبه ای نباید بی دلیل بر زمین بماند و واحدهای تولیدی نیز باید به تعهدات خود در راستای تسریع در روند تولید در زمان بندی تعیین شده عمل نمایند. ‎

هیچ مصوبه ای نباید بی دلیل بر زمین بماند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، احمد حسین زادگان درجلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با تاکید بر این که فرآیند منابع و مصارف و عملکرد بانک ها در حوزه واحدهای تولیدی صنعتی باید رصد شود، اظهار داشت: بانک های خصوصی نیز باید در روند توسعه و شکوفایی اقتصادی استان مشارکت موثر داشته باشند.

وی در ادامه  با اشاره به این که منابع بانکی استان باید هدفمند توزیع شود و تولیدکنندگان و کارآفرینان نیز هدفمند و با توجیه اقتصادی از سرمایه بانکی استفاده نمایند، افزود: باید با نظارت درست و پیگیرانه؛ جلوی انحراف منابع بانکی گرفته شود و در این راستا بانک دولتی و خصوصی باید یدواحده عمل کنند.

حسین زادگان تاکید کرد: برای جذب حداکثری و کامل منابع بانک ها در استان، دستگاه های متولی با تمهید و تقویت زمینه های تولید و دستگاه های خدمات رسان با تسهیل امور، اقدام نمایند.

استاندار مازندران با بیان این که فرآیندهای دارای اشکال مرتبط با حوزه تولید شناسایی، کارشناسی و اصلاح شود، گفت: دستگاه های اجرایی، کارآفرینان و بانک ها باید با حس تعهد، مسئولیت پذیری و حساسیت نسبت به تسریع در فرآیند اعطا و دریافت تسهیلات و هزینه کرد صحیح آن، اهتمام نمایند.

حسین زادگان با اشاره به این که بکارگیری عنوان فرمانده برای ستاد اقتصاد مقاومتی یک تعبیر برای شرایط جنگی است، گفت: در شرایط جنگی بویژه جنگ اقتصادی که دشمنان به کشور تحمیل کرده اند باید عملیاتی و جهادی عمل کرد و وضعیت کنونی و مضایق اعتباری را درک نمود تا مشکلات و موانع را از پیش روی اقتصاد و تولید برداشت و زمینه را برای احیا و تقویت تولید و اشتغال مهیا کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه