English

استاندار مازندران:

پیچ و خم های اداری مانع تقویت سرمایه گذاری نشود

استاندار مازندران گفت: نباید پیچ و خم های اداری بهیچ وجه مانع ایجاد و تقویت سرمایه گذاری و تولید شود و با مدیرانی که مانع تراشی می کنند برخورد می شود.

پیچ و خم های اداری مانع تقویت سرمایه گذاری نشود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، احمد حسین زادگان اظهار داشت: باید با بهره گیری از جدیدترین یافته های علمی توجیه طرح ها و پروژه های مختلف تولیدی صنعتی را بیشتر کنیم و بهره وری را ارتقا دهیم. 

وی ادامه داد : در کارگروه ها ضمن رعایت قانون و صیانت از حقوق مردم  و منافع ملی، تصمیماتی اتخاذ شود که منجر به توسعه تولید و شکوفایی اقتصادی استان در بخش های مختلف گردد.

استاندار مازندران تاکید کرد: اگر برآنیم که تحرک در استان بیشتر شود، باید زمینه فعالیت تولید، رشد سرمایه گذاری و اقتصاد را فراهم کنیم و با بازکردن قفل ها و مسیرهای بسته در حوزه های مختلف، منافع مشترک سراسر مازندران را در سایه همدلی و هم افزایی تحقق ببخشیم.

حسین زادگان بر ضرورت تشویق سرمایه گذاران، تمهید زمینه برای سرمایه گذاری های جدید و اجرای طرح های توسعه در شرایط اقتصادی فعلی و تحریم های ظالمانه، یادآور شد: با توجه به این که استان دارد در مسیر دامپروری صنعتی و اصلاح نژاد دام با هدف توجیه اقتصادی حرکت می کند، جهاد کشاورزی باید طرح های درخواستی دامپروری سنتی را به سمت طرح های دارای توجیه و هم راستا با برنامه استان هدایت کند.

استاندار مازندران با اشاره به تصویب ساری به عنوان پایتخت کشورهای عضو اکو در سال 2022  این اتفاق را یک فرصت کم بدیل برای تولید و اقتصاد مازندران یاد کرد و گفت: با این رخداد مهم؛ ظرفیت ها، مزیت ها و زمینه های مطلوب سرمایه گذاری، کسب و کار، تجارت و شکوفایی اقتصادی در تعامل با بازارهای هدف تسریع می شود.

حسین زادگان به سفر اخیر خود در راس یک هیئت تجاری اقتصادی به ولگاگراد روسیه اشاره کرد و افزود: توسعه ارتباطات و مناسبات فی مابین مازندران و کشورها و بازارهای هدف می تواند شرایط اقتصادی کشور و استان را متحول کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه