English

استاندار مازندران:

اکومو مهمترین ظرفیت اقتصادی برای توسعه مازندران است

استاندار مازندران گفت: اکومو آبروی کشور است و آماده میزبانی از اجلاس کشورهای عضو اکو در این استان هستیم و اکومو مهمترین ظرفیت اقتصادی برای توسعه مازندران است.

اکومو مهمترین ظرفیت اقتصادی برای توسعه مازندران است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ،  احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در نشست هماهنگی برگزاری اجلاس کشورهای عضو اکو در مازندران با اشاره به ارتباط با کشورهای قفقاز جنوبی در صد سال گذشته، گفت: مرادوات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی با این کشورها که مشترکات تاریخی و فرهنگی زیادی با ایران دارند، بایست افزایش یابد.

وی در ادامه خواستار بهره گیری از ظرفیت رسانه کشورها عضو اکو برای معرفی ایران و مازندران شد و گفت: صدا و سیمای استان حلقه واسط است و انتظار می رود این مرکز با معرفی اکومو و فلسفه وجودی آن و همچنین دلایل برگزاری اجلاس، این فرصت را به عنوان یک ظرفیت مناسب برای مردم استان تشریح کند.

حسین زادگان تاکید داشت: صدا و سیما با برقراری ارتباط با صدا و سیمای کشورهای عضو اکو برای ارتباطات آتی منجمله برپایی تورهای گردشگری، از فرصت ایجاد شده در جهت توسعه استان بهره گیری کند.

استاندار مازندران با اشاره به انتخاب ساری به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در سال ۲۰۲۲ در شورای وزرای کشورهای اکو، عنوان کرد: برای ایجاد تغییرات مثبت در استان نیازمند یک اراده مشترک می باشیم.

وی با تاکید بر برگزاری شایسته این اجلاس و نمایشگاه اذعان داشت: در برپایی این نمایشگاه هنر استان کامل به نمایش گذاشته شود و تمامی ظرفیت ها در زمینه های فرهنگی، گل و گیاه، کشاورزی و شیلات به گونه ای معرفی شود که تا مدت ها در اذهان مهمانان ماندگار شود.

حسین زادگان ضمن اینکه برگزاری این اجلاس یک کار زیربنایی و زیرساختی و شروع کار بزرگی در راستای پیشرفت استان است، گفت: کار سخت و سنگینی است و نباید توقع داشت برگزاری این اجلاس در وهله اول منجر به ارتباط شود ولی چرخش اقتصادی از جنوب به شمال اولویت کار استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه