English

استاندار مازندران تاکید کرد:

بوم گردی ظرفیت خوبی برای جذب گردشگران

استاندار مازندران گفت: بوم گردی ظرفیت خوبی برای جذب گردشگران است و در روستاهای استان مازندران ظرفیت خوبی در این بخش داریم که باید در این زمینه برنامه ریزی های خوبی صورت گیرد.

بوم گردی ظرفیت خوبی برای جذب گردشگران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، احمد حسین زادگان در در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه استان مازندران و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی کشور برگزار شد اظهار داشت: شهر رامسر شهرت جهانی در بحث گردشگری دارد و جاذبه های طبیعی آن موجب شده این شهر مقصد گردشگران داخلی و خارجی باشد.

وی ادامه داد: گردشگری زمانی به توسعه می‌رسد که مسئولان و جوامع محلی باهم حرکت کنند.

حسین زادگان بیان داشت: سفیر اتریش ۳۸۰ کیلومتر سواحل مازندران را بسیار زیبا دانست که برایم جای تعجب بود و این نشان می‌دهد انتظارات ما بسیار زیاد است.

وی گفت: بوم گردی ظرفیت مهم روستا‌های مازندران است که مورد حمایت رییس سازمان نیز است و انتظار داریم اجلاس بین المللی این حوزه در مازندران برگزار شود.

استاندار مازندران  پیوست گردشگری در پروژه‌های مختلف استان را بسیار مهم برشمرد و گفت: گردشگری مذهبی با توجه به وجود بیشترین امامزاده‌ها در مازندران میتواند رونق بگیرد.

وی افزود: تلقی کردن بافت‌های با ارزش به بافت فرسوده ظلم به میراث است و باید این بافت‌های با ارزش را با معمای سنتی خود که با فرهنگ و سنن ما گره خورده حفظ کرد.

حسین زادگان به حوزه گردشگری دریایی اشاره کرد و گفت: ایجاد اسکله تخریب دریا نیست بلکه توجه به دریا است.

وی افزود: اجلاس صدا و سیمای کشور‌های عضو اکو به میزبانی رامسر به زودی برگزار خواهد شد که در کنار آن نمایشگاه صنایع دستی را جهت تبلیغ این بخش برگزار خواهد شد.

حسین زادگان گفت: صفی آباد‌های زیادی در مازندران وجود دارد که میتواند با یک دستور آزاد و در اختیار مردم قرار بگیرند.

استاندار مازندران در پایان به باغ ۳۳ هکتاری رامسر اشاره کرد و گفت: رفع مشکل این باغ مطالبه مردمی است و باید با مجوزات و دستورات لازم سازمان هرچه سریع‌تر رفع شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه