English

به مناسبت ارتحال ملکوتی علامه حسن زاده آملی صادر شد:

پیام تسلیت مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران

نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران به مناسبت ارتحال ملکوتی عالم ربانی و سالک توحیدی؛ علامه حضرت آیت الله العظمی حسن زاده آملی پیام مشترکی صادر کردند.

پیام تسلیت مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، در بخشی از این پیام آمده است: سیره علمی و عملی و سلوک انقلابی ایشان و ده‌ها اثر علمی و هزاران شاگرد که در مکتب او تربیت شده‌اند، صدقات جاریه او و بهترین چراغ راه برای آیندگان است. ‎

متن پیام به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

إِنَّا لله وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

ارتحال ملکوتی علّامه مجاهد، عالم فرزانه و فقیه متالّه، آیت‌الله حسن‌زاده آملی (رحمة الله تعالی علیه) موجب تأثر شدید و تالّم خاطر اینجانبان و مردم عالم‌دوست ایران اسلامی و استان عالم‌خیز مازندران، به ویژه شهر هزار‌سنگر آمل شده‌است، شخصیتی که جامع معقول و منقول و علامه‌ای ذوفنون و مهم تر آنکه وارسته، مهذّب، پارسا و به تمام معنا اخلاقی و معنوی و به تائید مقام معظم رهبری (دامت برکاته)، دارای مواضع انقلابی و خلقیات والای انسانی بود.

سیره علمی و عملی و سلوک انقلابی ایشان و ده‌ها اثر علمی و هزاران شاگرد که در مکتب او تربیت شده‌اند، صدقات جاریه او و بهترین چراغ راه برای آیندگان است.

اینجانبان این مصیبت بزرگ را به محضر شریف حضرت صاحب الأمر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نائب فرزانه‌اش مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) و حوزه‌های علمیه و عموم مردم ولایت‌مدار و قدرشناس کشور، استان مازندران و شهرستان ولایی آمل و همچنین به فرزندان، بازماندگان و ارادتمندان به این شخصیت به خدا پیوسته، تسلیت عرض نموده و صبر و اجر برای همگان و علو درجات و حشر با صاحب اربعین که تشییع پیکر مطهر این عالم ربانی در این روز با عظمت برگزار می گردد، برای آن عزیز سفر کرده از خدای بزرگ خواستاریم.

ضمنا به مناسبت درگذشت این عالم فرزانه پنج روز عزای عمومی در استان مازندران اعلام می گردد.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

چهارم مهر 1400

19 صفر 1443

محمدباقر محمدی لائینی / نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران

احمد حسین زادگان / استاندار مازندران

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه