English

رنگ کرونایی کرج نارنجی شد

رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز گفت: متاسفانه استقبال مردم از تزریق واکسن در مقایسه با قبل کم شده و همین سطح ایمنی جامعه در مقابل این ویروس را کاهش داده است.

رنگ کرونایی کرج نارنجی شد

به گزارش خبرگزاری موج البرز، احمد مهدوی رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز با اشاره به آخرین رنگ بندی البرز اظهار کرد: بر اساس آخرین بررسی، در حال حاضر رنگ شهرستان کرج نارنجی، اشتهارد قرمز و سایر شهرستان‌های البرز آبی است.

وی ادامه داد: میانگین تعداد بستری‌ها و مراجعین سرپایی استان در مقایسه با هفته قبل تقریبا ثابت است و تغییر محسوسی نداشته است.

وی توضیح داد: طی ۲۴ ساعت گذشته حدود هزار نفر به صورت سرپایی به مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان مراجعه کرده‌اند که تست حدود ۱۸۰ نفر آنها مثبت بوده است.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر ۲۴۵ بیمار در بیمارستان‌های البرز بستری هستند که حال ۶۵ نفر از آنها وخیم است و در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

مهدوی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، دو نفر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

وی ادامه داد: متاسفانه استقبال مردم از تزریق واکسن در مقایسه با قبل کم شده و همین سطح ایمنی جامعه در مقابل این ویروس را کاهش داده است.

این مسئول تاکید کرد: بر این اساس از مردم درخواست می‌شود نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک با حساسیت بیشتری اقدام کنند.

مهدوی اظهار کرد: مردم باید ترزیق دز یادآور را جدی بگیرند چون واکسن موثرترین راه برای پیشگیری از ابتلا به کرونا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه