English

نادر فلاحی:

۱۰ پروژه گردشگری اردبیل در هفته دولت افتتاح می‌شود

مدیرکل میراث‌ فرهنگی استان اردبیل گفت: ۱۰ پروژه گردشگری این استان همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسیده و چهار پروژه نیز آماده شروع عملیات اجرایی می‌باشد.

10 پروژه گردشگری اردبیل در هفته دولت افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی ، مدیرکل میراث‌ فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل گفت: این پروژه‌ها با سرمایه‌ای بالغ بر ۶۵۷ میلیارد تومان توسط سرمایه‌گذاران بخش خصوصی احداث شده و ۱۷۷ نفر اشتغال‌زایی دارد که ظرفیت مهمی به تاسیسات گردشگری استان اضافه می‌کند.

وی افزود: چهار پروژه نیز آماده آغاز عملیات اجرایی در هفته دولت سال ۱۴۰۱ هستند که سرمایه‌گذاری بیش از ۱۹۴ میلیارد تومانی و اشتغال ۱۱۰ نفری برای آنها پیش‌بینی شده است.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل ادامه داد:‌ هتل پنج ستاره یاکاموز در شهر اردبیل، فاز پذیرایی مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در شهرستان بیله‌سوار، مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در شهرستان کوثر، هتل آپارتمان در شهرستان خلخال و اردوگاه و محوطه‌های گردشگری پیست اسکی اوجور در سرعین از جمله پروژه‌های قابل افتتاح هستند.

فلاحی می گوید:‌ همچنین پنج پروژه در شهرستان مشگین‌شهر از جمله هتل آپارتمان ۲ ستاره، اقامتگاه بوم‌گردی، واحد پذیرایی منفرد بین‌راهی، فاز اقامتی یک مجتمع گردشگری و فاز اقامتی و پذیرایی و تله‌سیژ مرکز تفریحی شابیل سایر پروژه‌های قابل افتتاح هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه