English

نادر فلاحی:

پروانه بهره‌برداری اولین هتل پنج ستاره اردبیل صادر شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از صدور پروانه بهره‌برداری اولین هتل پنج ستاره استان اردبیل خبر داد.

پروانه بهره‌برداری اولین هتل پنج ستاره اردبیل صادر شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی ، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: پروانه بهره‌برداری هتل یاکاموز به عنوان اولین هتل پنج ستاره استان اردبیل صادر شد.

وی افزود: در راستای توسعه تاسیسات گردشگری و ایجاد هتل‌های پنج ستاره در استان اردبیل، هتل یاکاموز در مرکز شهر اردبیل به عنوان اولین هتل پنج ستاره با دریافت پروانه بهره‌برداری کار خود را آغاز کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل بیان کرد: این هتل پنج ستاره دارای 60 اتاق با 150 تخت است که با تخت اضافه ظرفیت پذیرش 210 نفر را دارد و سالن همایش، اتاق جلسات، تالار، سالن سینما، سفره‌خانه سنتی، استخر، سالن بدن‌سازی، روم سرویس، بازارچه محلی، خدمات خودرویی، سردخانه و غرفه‌های تجاری صنایع‌دستی از جمله امکانات این هتل است.

فلاحی می گوید: علاوه بر هتل یاکاموز چند هتل چهار و پنج ستاره دیگر نیز در شهرهای اردبیل، سرعین، مشگین‌شهر و سایر شهرهای استان در حال احداث است که می‌تواند ظرفیت بزرگی به تاسیسات گردشگری استان اضافه کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه