English

نادر فلاحی:

پروانه فعالیت موزه تاریخ علوم اردبیل صادر شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از صدور پروانه فعالیت موزه تاریخ علوم اردبیل توسط وزارت میراث‌فرهنگی و تحویل آن به رئیس موزه خبر داد.

پروانه فعالیت موزه تاریخ علوم اردبیل صادر شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی ، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: پروانه فعالیت موزه تاریخ علوم اردبیل وابسته به دانشگاه محقق اردبیلی توسط وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل صادر و به مدیر این موزه تحویل داده شد.

وی افزود: موزه تاریخ علوم اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی از سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرده بود اما جزو موزه‌های رسمی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نبود که با تلاش‌های اداره کل و معاونت میراث‌فرهنگی پروانه فعالیت آن دریافت شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل می گوید: همچنین در راستای آمادگی استان برای رویداد بین‌المللی اردبیل 2023، پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو مقرر شد موزه تاریخ علوم برنامه‌های ویژه‌ای را در دستور کار داشته باشد.

موزه تاریخ علوم اردبیل که در محل دانشگاه محقق اردبیلی واقع شده و طی سال‌های گذشته بارها به عنوان موزه برتر کشور انتخاب شده است اسناد و افتخارات علمی استان، تجهیزات علمی قدیمی و آثار تاریخی علمی اهدایی از سوی مردم را برای علاقمندان به نمایش می‌گذارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه