English

نادر فلاحی:

اولین هتل شهرستان انگوت تاسیس می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل گفت: اولین هتل شهرستان انگوت با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در منطقه زیوه این شهرستان تاسیس می‌شود.

اولین هتل شهرستان انگوت تاسیس می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی ، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در جلسه بررسی پروژه‌های گردشگری شهرستان انگوت گفت: اولین هتل شهرستان انگوت توسط سرمایه‌گذار بومی در منطقه زیوه این شهرستان تاسیس می‌شود.

وی افزود: اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از این سرمایه‌گذار به طور کامل حمایت می‌کند و با صدور موافقت اصولی و پرداخت تسهیلات برای تسریع در فرآیند تاسیس این هتل تلاش می‌کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل می گوید: امسال 19 میلیارد ریال برای زیرساخت‌های گردشگری شهرستان انگوت اعتبار اختصاص پیدا کرد که بیشتر از برخی شهرستان‌‌های دیگر استان است و ما سعی می‌کنیم زیرساخت‌های گردشگری را در شهرستان جدید انگوت توسعه دهیم.

فلاحی با اشاره به تلاش برای ایجاد نمایندگی اداره کل در شهرستان انگوت گفت: پروژه جاده دسترسی منطقه نمونه گردشگری دمولی، مسیر دسترسی قلعه یل‌سویی و جذب سرمایه‌گذار به منظور اجرای پروژه‌های شاخص در این شهرستان از جمله تلاش‌های ما برای رونق گردشگری در شهرستان انگوت است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه