English

نادر فلاحی خبر داد:

اختصاص ۶ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی جاده گردشگری فندقلو

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: امسال 6 میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی آسفالت جاده منطقه گردشگری فندقلو اختصاص یافته است.

اختصاص 6 میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی جاده گردشگری فندقلو

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی ، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل آیین کلنگ‌زنی و شروع عملیات اجرایی طرح گردشگری سرزمین ایرانیان در منطقه نمونه گردشگری فندقلوی شهرستان نمین گفت: امسال مبلغ 6 میلیارد تومان اعتبار برای ترمیم و بازسازی آسفالت جاده دسترسی منطقه نمونه گردشگری فندقلو اختصاص داده‌ایم و با اعتبارات سال آینده این پروژه زیرساختی را کامل می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به میزبانی استان از رویداد بین‌المللی اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو و همچنین استقبال دایمی مسافران از جاذبه‌های گردشگری استان نیاز داریم که تاسیسات گردشگری را گسترش دهیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: ظرفیت‌های مهمی در استان وجود دارد اما تاسیسات گردشگری مناسب و به اندازه کافی ایجاد نشده است که با تاسیس مجموعه‌هایی مثل سرزمین ایرانیان به دنبال افزایش ظرفیت‌ها هستیم.

فلاحی می گوید: سرمایه‌گذار این طرح در بهترین نقطه از منطقه نمونه گردشگری فندقلو خدمات متعددی را در حوزه گردشگری ایجاد می‌کند که واحدهای اقامتی از این جمله هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه