English

نادر فلاحی:

ضریب اشغال مراکز اقامتی اردبیل به ۱۰۰ درصد رسید

مدیرکل‌ میراث‌ فرهنگی استان اردبیل گفت: همزمان با تعطیلات خردادماه با ورود خیل عظیم گردشگران به استان ضریب اشغال مراکز اقامتی به 100 درصد رسید.

ضریب اشغال مراکز اقامتی اردبیل به 100 درصد رسید

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: با توجه به فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی‌های لازم از امکانات گردشگری استان، آب و هوای مطبوع منطقه و نیز زیرساخت‌های ایجادشده در بخش گردشگری استان در تعطیلات خردادماه شاهد ورود خیل عظیم گردشگران به استان بودیم.

وی افزود: در تعطیلات چند روز گذشته در تمامی شهرستان‌ها گردشگران و مسافران از مناظق مختلف کشور حضور داشتند که این امر سبب شد تا ضریب اشغال مراکز اقامتی استان به صد درصد برسد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: در این ایام 134 هزار و 224 اقامت در هتل‌ها و مراکز اقامتی استان به ثبت رسید و رکورد حضور گردشگران در اردبیل شکسته شد که این امر مقدمه‌ای بر حضور گسترده گردشگران در ایام تابستان خواهد بود که تلاش می‌کنیم تا آمادگی لازم برای میزبانی از این گردشگران را داشته باشیم.

فلاحی از ثبت 99 هزار و 157 مورد بازدید گردشگران از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری در سطح استان از 11 تا 16 خردادماه خبر داد و گفت: خوشبختانه شاهد جلب رضایت گردشگران در بازدید از جاذبه‌های استان بودیم که امیدواریم این امر زمینه برای حضور هر چه بیشتر گردشگران در استان را در ایام تعطیلات تابستان فراهم آورد.

وی با اشاره به بازدید مستمر و مداوم از مراکز اقامتی در سطح استان گفت: در این مدت در مجموع 133 مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی و گردشگری استان انجام شده تا شاهد خدمات‌رسانی مناسب این مراکز به گردشگران ورودی به استان باشیم.

فلاحی اردبیل را با وجود آب و هوای مطبوع و خنک و طبیعت بکر و زیبا ییلاق ایران معرفی کرد و گفت: با توجه به جاذبه‌ها و ظرفیت‌های بالایی که در منطقه وجود دارد و نیز زیرساخت‌های ایجادشده در بخش گردشگری، اردبیل به مقصد اول گردشگری تبدیل شده است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه