English

نادر فلاحی خبر داد:

تکمیل جاده دسترسی منطقه گردشگری فندقلو به تله کابین

مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل از تکمیل جاده دسترسی منطقه نمونه گردشگری فندقلو به تله کابین حیران با 7 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

تکمیل جاده دسترسی منطقه گردشگری فندقلو به تله کابین

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی ، مدیرکل‌ میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان اردبیل به همراه فرماندار شهرستان نمین در بازدید از عملیات آسفالت‌ریزی جاده دسترسی منطقه نمونه گردشگری فندقلو به تله‌کابین حیران گفت: در راستای توسعه گردشگری در فندقلو و شهرستان نمین جاده دسترسی منطقه نمونه گردشگری فندقلو به تله ‌کابین حیران با 7 میلیارد ریال اعتبار در حال تکمیل است.

وی اظهار کرد: این پروژه در راستای توسعه و رونق هر چه بیشتر گردشگری شهرستان نمین و منطقه نمونه گردشگری فندقلو در حال اجراست.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل بیان کرد: جاده دسترسی منطقه نمونه گردشگری فندقلو به تله‌کابین حیران به طول ۳۰۰ متر در حال احداث بوده که هفت میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این پروژه هزینه شده است.

فلاحی با اشاره به ظرفیت منطقه نمونه گردشگری فندقلو برای جذب گردشگران داخلی و خارجی گفت: با توجه به طبیعت بکر و نادر فندقلو همه‌ساله شاهد حضور خیل گردشگران از اقصی نقاط کشور و نیز گردشگران خارجی در این منطقه بودیم که این امر ضرورت ایجاد راه دسترسی از به تله‌کابین از منطقه نمونه گردشگری فندقلو را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به مشکل جاده دسترسی منطقه نمونه گردشگری فندقلو به تله‌کابین حیران افزود: به دلیل نبود این جاده حتی مردم خود استان نیز برای دسترسی به تله‌کابین از جاده حیران استفاده می‌کردند اما با دستور استاندار اردبیل ایجاد زیرساخت راه از نمین و فندقلو به تله‌کابین در دستور کار قرار گرفت و در حال تکمیل است.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با آسفالت اشاره به ایجاد رینگ دوم منطقه نمونه گردشگری فندقلو ادامه داد: این رینگ که جاده برگشت منطقه فندقلو خواهد بود نیز در حال اجرا بوده و در کنار این اقدامات در راستای فراهم‌سازی آسایش گردشگران و جلب رضایت آنها مجتمع خدماتی بهداشتی نیز در منطقه ایجاد می‌شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه