English

نادر فلاحی:

سرمایه گذاران حوزه گردشگری اردبیل حمایت همه جانبه می‌شوند

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: سرمایه گذاران حوزه گردشگری اردبیل حمایت همه جانبه می‌شوند.

سرمایه گذاران حوزه گردشگری اردبیل حمایت همه جانبه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل٬ نادر فلاحی مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل اظهار داشت: 1400 میلیارد تومان تسهیلات برای پروژه های گردشگری استان اردبیل از محل صندوق توسعه ملی اختصاص یافت.

وی گفت: با ابتکار استاندار محترم و پیگیری های مونسان، سرپرست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور این تسهیلات به صورت ویژه برای استان اردبیل اختصاص می یابد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به اینکه مونسان وزیر معین استان و فرمانده اقتصاد مقاومتی استان اردبیل است، تصریح کرد: شرط پرداخت تسهیلات به این پروژه ها پیشرفت 50 تا 60 درصدی پروژه است که با توجه به رایزنی های استاندار محترم این تسهیلات به صورت ویژه برای پروژه هایی که در مرحله نخست قرار دارند نیز پرداخت می شود.

فلاحی ادامه داد: به همین منظور از سرمایه گذارانی که تسهیلات ویژه برای آنها از محل صندوق توسعه ملی تصویب شده درخواست داریم که جهت جذب این تسهیلات اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه نهایت سعی ما در اداره کل میراث فرهنگی استان تسهیل روند سرمایه گذاری در استان است، بیان داشت: توسعه گردشگری تنها با همکاری سرمایه گذاران و بخش خصوصی امکان پذیر خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی