English

نادر فلاحی:

میزان ماندگاری مسافران در استان اردبیل دو برابر افزایش یافت

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: میزان ماندگاری مسافران در استان اردبیل در سال 98 نسبت به سال 96 دوبرابر افزایش یافته است.

میزان ماندگاری مسافران در استان اردبیل دو برابر افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: میزان ماندگاری مسافران در استان اردبیل در سال 98 نسبت به سال 96 دوبرابر افزایش یافته است.

وی گفت: بنا به بررسی های صورت گرفته مدت ماندگاری در مراکز اقامتی استان اردبیل در سال 96 حدود یک و نیم روز بود که این میزان در سال جاری به حدود 3 روز افزایش یافته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان داشت: اجرای برنامه ها و جشنواره های متعدد، بالا بردن تنوع مراکز گردشگری، و تبلیغات و معرفی جاذبه های استان اردبیل در رسانه ها و فضای مجازی باعث افزایش چشم گیر تورهای خارجی به ویژه تورهای عربی در استان شده است.

فلاحی ادامه داد: با توجه به توزیع سفر از شمال تا جنوب استان هم اکنون مدت ماندگاری برخی از تورهای خارجی در استان به 4 و 5 روز نیز رسیده است.

وی اضافه کرد: توجه به میزبانی شایسته از گردشگران از طریق آموزش از جمله مسایل بسیار مهم و زیربنایی فرهنگی است که ارتقاء آن نیازمند توجه ویژه مردم و تمامی دستگاه های مرتبط با گردشگری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه