English

حجت الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی:

دنبال گرایش حزبی مسئولان نیستیم/باید نقد را یک هدیه بدانیم

امام جمعه میناب با اشاره به اینکه دنبال گرایش حزبی مسئولان نیستیم گفت: اگر اشکالات کاری گفته شود ایرادی ندارد و باید نقد را یک هدیه بدانیم.

دنبال گرایش حزبی مسئولان نیستیم/باید نقد را یک هدیه بدانیم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی امام جمعه میناب در نشست صمیمی با اهالی رسانه با بیان اینکه خبرنگاران در حوزه فرهنگی صاحب نظر هستند افزود: اهالی رسانه میتوانند طرح های خود را به متولیان امر برای بهتر برگزار شدن مراسمات ارائه کنند 

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه میتواند مشاوران فرهنگی خوبی برای ائمه جمعه باشند عنوان کرد: دوسال است توفیق خدمت به مردم میناب را پیدا کرده‌ام با هدف تحول فرهنگی و کمک به توسعه شهرستان حضور پیدا کرده‌ام، تا آخرین روزی که حضور خواهم داشت این مسیر ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی با اشاره به اینکه مشکلات، معضلات و راه کارهای که وجود دارد در جهت توسعه باید دسته بندی شوند اظهارداشت: فقط به دنبال مطرح شدن مضوعات نیستیم، بیشتر به دنبال خروجی هستیم.

وی با بیان اینکه باید به دنبال این باشیم که از مشکلات مردم با پیگیری استانی و کشوری کاسته شود گفت: اشتراک های بین رسالت اهالی رسانه و ائمه جمعه وجود دارد و ما به دنبال گرایش حزبی مسئولان نیستیم، بلکه به دنبال رفع مشکلات مردم هستیم.

امام جمعه میناب با اشاره به اینکه باتوجه به پیگیری های انجام شده نظر استاندار هرمزگان نسبت به راه اندازی دانشگاه علوم پزشکی در شرق هرمزگان مثبت است عنوان کرد: از نظر اقتصادی دچار مشکلاتی هستیم و نمیتوان آن‌ها را نادیده گرفت و مطالبات ما باید در حد امکانات موجود در کشور باشد.

وی با بیان اینکه میناب فقیرترین شهر استان است اظهارداشت: اگر از مدیری همیشه تعریف و تمجید شود گمان میکند بی عیب و نقص است و به دنبال عیوب و اصلاح خود نخواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

مردمی بودن نقطه قوت جشنواره انبه و یاسمین گل است

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی با اشاره به اینکه اگر از کسی نقدی میشود یعنی یک جای کار مشکل دارد و باید اصلاح شود گفت: اگر اشکالات کاری گفته شود ایرادی ندارد و باید نقد را یک هدیه بدانیم.

وی با بیان اینکه وظیفه رسانه ها و خبرنگاران ارتقای سطح فکری مردم جامعه است افزود: اگر خبرنگاری در جامعه وجود نداشته باشد ارتباط ما با گذشتگان قطع خواهد شد.

امام جمعه میناب در پایان تصریح کرد: در انعکاس مشکلات مردم به دفتر امام جمعه از طریق خبرنگاران میتوانند نقش موثری داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه