English

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

تقارن روز خبرنگار و عاشورای‌حسینی اهمیت فرهنگ‌سازی «جهاد تبیین» را روشن‌تر می‌کند

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: فرمایشات راهبردی رهبرمعظم انقلاب در ارتباط با «جهاد تبیین» به تاسی از امام زین العابدین(ع) مسئولیتی بیش از گذشته را در این برهه متوجه خبرنگاران می کند.

تقارن روز خبرنگار و عاشورای‌حسینی اهمیت فرهنگ‌سازی «جهاد تبیین» را روشن‌تر می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ضمن گرامی‌داشت روز خبرنگار عنوان کرد: از مهم‌ترین ویژگی‌های یک خبرنگار، داشتن تعهدکاری، علاقه، ذوق و سرعت عمل برای فعالیت در این حرفه است تا بتواند سختی ها و مشقت های این حرفه را با جان و دل بپذیرد و ثابت و محکم در راه اعتلای جامعه و عدالت قدم بردارد.

وی در ادامه گفت: در جامعه ایرانی اسلامی به تاسی از راه و منش سرور عالمیان امام حسین(ع) که با شجاعت و درایت در راه حق قیام کردند، ضرورت دارد حق محوری، حق طلبی و حق گویی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک خبرنگار باشد.

سردار سالاری با اشاره به تقارن روز خبرنگار با عاشورای حسینی اشاره کرد و ادامه داد: فرمایشات راهبردی رهبرمعظم انقلاب در ارتباط با «جهاد تبیین» به تاسی از امام زین العابدین(ع) مسئولیتی بیش از گذشته را در این برهه متوجه خبرنگاران می کند.

بیشتر بخوانید:

لزوم پرهیز از اعمال سلیقه‌ی حزبی، جناحی و سیاسی در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی

سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان از تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه استان به جهت توجه و حضور در برنامه های مختلف سپاه و بسیج  تشکر و قدردانی کرد و این روز بزرگ را به طلایه داران جبهه آگاهی و زبان گویای مردم تبریک گفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه